Euro Truck Simulator 2’de base.scs Dosyasını Açmak – Video

16

Euro Truck Simulator 2’de base.scs Dosyasını Açmak – Video

ETS 2 modlarını yapabilmek için base.scs dosyasını scs.extractor ile açabilirsiniz.

 

scs extractor programını indirmek için tıklayın

Resmi bir programdır.

Video anlatım!

 

Çeken: trucker_16

Kimler neler demiş?

16 Yorum - "Euro Truck Simulator 2’de base.scs Dosyasını Açmak – Video"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
emre
Ziyaretçi

çok tşkler kardeşim

Buğra
Ziyaretçi

Bişey Değil Kardeşim 🙂

Arif
Ziyaretçi

Abi ben de base.scs dosyası yok sadece mod music falan var yani base.scs yok abi lütfen yardım et

Arif
Ziyaretçi

Oyunuda steamdan aldım kurulu olduğu yere bakıyorum ama sadece onlie music mod falan var profile fln

Arif
Ziyaretçi

Abi oyuna giriyorum bir de oyun bunları desteklememektedir oyun içi müdahele (mod v.b) diyor abi lütfen yardım et tam 2 saat 30 dk dan beri uğraşıyorum

Arif
Ziyaretçi

Yaptım abi tmm

süleyman
Ziyaretçi

ben yapamadım base_scs modu aktifleştirme yi nasıl oluyor acaba bana da öğretirmisiniz

hasan
Ziyaretçi

aynen abi base scs yok

Talha korkmaz
Ziyaretçi

sa ben snn yaptınnı yaptım videoda kapattığın ıçın bende kapattım sonra yenden aynısını yaptım orda dosyalar geldi ama dosyalar bomboş içinde biş yok nedendir program kapanmıyorda

ali
Ziyaretçi

yine hata veriyor ne yapmalıyım

süleyman
Ziyaretçi

abi ben süleyman ben bir iki yama indirdim oyuna base scs aktif olduğu zaman o yamalarda aktif olması gerekmiyorumu kabin aydınlatma olsu kabin aksesuar olsun base scs aktif olduğunda o modlarında aktif olacağını düşünüyorum

Enes
Ziyaretçi

ARKADAŞLAR –”BASE”– dosyası Program Files yada (x86) içinde . Siz Belgelerimdeki dosyaya baktığınız için bulamıyorsunuz.
Base dosyası Belgelerim’de değil !!!
Oyunun kurulu olduğu yerde yani genellikle C: içindeki program files klasörlerinden birinde bulunuyor.

Enes
Ziyaretçi

ARKADAŞLAR bir şey eklemeyi unuttum.
Ben bu base dosyasını programın üzerine sürüükledim komut defteri fln açıldı kapandı şimdi nasıl scs dosyasını açabilirim yardım.

Enes
Ziyaretçi

ARKADAŞLAR şimdi yaptım çok sevinçliyim.
Size söylemem gereken son bir şey daha var;
şimdi mesala Belgelerimdeki mod klasörüne giriyoruz.
oradan scs olan bir mod seçip sağ tıklıyoruz > birlikte aç > varsayılan programı seç oradan da WiNRAR ‘ ı seçin yoksa kurun ve seçin sonra herhangi bir scs olan moda tıklayın ve mod rar içinde açılıyor.
Oradan mesela ben f10 kasa BMW M5 ‘ in tork(torque) gücünü değiştireceğim.
Yardımım dokunduysa ne mutlu bana.
Teşekkür için bu yorumun altına sadece
+1 yazıp gönderin.
Tüm şoförlere iyi seyirler…
🙂