Euro Truck Simulator 2 – Türkiye Skin Paketi

70

Euro Truck Simulator 2 – Türkiye Skin Paketi

Çekicinizi ülkenizin skinleriyle boyayın! 4 farklı skinden size en uygun olanını seçin ve kullanmaya başlayın!

Özellikler:
● Türk Bayrağı, Ay Yıldız, Dalgalı Bayrak, ve Kız Kulesi isimli 4 skin bulunuyor.
● Türk Bayrağı ve Dalgalı Bayrak skinlerinin arkaplan rengi değiştirilebiliyor.
● En önemlisi de her şey oyundaki tüm modeller için geçerli!

Yapımcı: Uşaklı™

Kurulum: RAR’dan çıkan “Türkiye Skinleri Paketi” dosyasını “Belgelerim\Euro Truck Simulator 2\mod” klasörüne atın.

 

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

 

Şimdi Steam Atölyesinde!

Abone olmak için http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=646489161&searchtext=

Kimler neler demiş?

70 Yorum - "Euro Truck Simulator 2 – Türkiye Skin Paketi"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
Kaptancik12
Ziyaretçi

admin bunu mp kulanıla bilirmi ?

Ets2turkiye
Yönetici

Hayır kullanılamaz

Aliko
Ziyaretçi

Bene hic indirilmedi abi ben ets 2 similatorda para hilesi isterim cok lazim ya da araba hilesi

Mert
Ziyaretçi

cheat engine ile para hilesi yapılıyor
youtube dan izle

emre
Ziyaretçi

şimdiye kadar en güzel skin paketi bence 🙂

KILIÇ
Ziyaretçi

Euro Truck Simulator 2 – Türkiye Skin Paketi VİDEOSU

https://www.youtube.com/watch?v=1Q10ORQ_fAE

*Captain | Emrah
Ziyaretçi

Kullandığın Müziği Söylermisin

KILIÇ
Ziyaretçi

Euro Truck Kendi Arşivinden..

mertercan
Ziyaretçi

benim adim mert soy adim ercan euro truck simulator 2 oyununu cok isterim

doruk
Ziyaretçi

STEAM’DAN AL ÇOK UCUZ AMA ASLA KORSAN ALMA KORSANA HAYIR!

enes mert
Ziyaretçi

meraba steamde indirime giriyor bazen ben 8 tl ye aldım 30 40 tl den takip et al 🙂

hasan
Ziyaretçi

ben 2 liraya aldım aq o nası oluyo

ETS2 Kullacısı :d
Ziyaretçi

:DDdDKdksadsa :d

Emirhan
Ziyaretçi

tamindir.com da 1.24 surumu bulunmakta.
1.8 Gb Oyun Bence Normal

FurkanP
Ziyaretçi

Ben römork u kullanamadim.Help me

FurkanP
Ziyaretçi

Pardon yanlis mod

batu
Ziyaretçi

HANGİ SÜRÜM İÇİN BU MOD

Ets2turkiye
Yönetici

1.18

SERDAR_FR
Ziyaretçi

Tebrik ederim hemşerim emeğine yüreğine sağlık iyi bayramlar

koray^_^
Ziyaretçi

Yapması Çaba gerektiriyor boyutu Küçük Oluyor Vay be 🙂 Emeğine sağlık..

nurettin
Ziyaretçi

Türk Bayrağı, Ay Yıldız, Dalgalı Bayrak, ve Kız Kulesi isimli skin hazırladığın için sana teşekkür ederim
eline sağlık

Emirhan
Ziyaretçi

Bu Modlar iskandinavya da kullanılırmı

batuhan
Ziyaretçi

abi ben attım mod görünüyor ama çalışmıyor

eren
Ziyaretçi

v.2.1 de calısırmı

oyuncu adam
Ziyaretçi

bu diğer çekiçi modları ile çalışıyoemu

Kerem
Ziyaretçi

ÖNCELİKLE SELAM BENDE ets2 1.19.2.1 VAR AMA SKİNLER ÇALIŞMIYOR NEDEN ACABA

Kerem
Ziyaretçi

ÖNCELİKLE SELAM BENDE ets2 1.19.2.1 VAR AMA SKİNLER ÇALIŞMIYOR NEDEN ACABAA

Menderes
Ziyaretçi

Nasıl kullanacağız skini ? admin detaylı bilgi ?

Taha
Ziyaretçi

1.20de çalışırmı ?

Ets2turkiye
Yönetici

Evet uyumludur.

Buğra soru sordu
Ziyaretçi

1.23 de çalışırmı?

burak
Ziyaretçi

Arkadaşlar oyunu steam den aldım sanırım bu modu indirirsem çalışır değilmi? MP de degil normal oyunda.

Caner
Ziyaretçi

Merhaba steamde satılan skin packler multi player da geçerlimidir orda da gözükür mü ?

Ets2turkiye
Yönetici

evet geçerlidir ama bu resmi bir paket değildir moddur

Ali Can
Ziyaretçi

Admın Bu modu nasıl kullancaz tır nasıl turkıye bayrakrı olcak

dogukan
Ziyaretçi

aynen yapamadım bende ya boyalara bakıyorum nereye denesem skini yapamdım

trackback

[…] aylar önce Türkiye skin paketini yayımladık. Geçtiğimiz haftalarda ise tanıtım videosunu sunduk. SCS Software‘ın […]

Scs.ETS2MP
Ziyaretçi

eliinize salık cok guzel olmus

harun
Ziyaretçi

hocam skın paketini indirdim çıkarttım ve moda attım singlede oynuyorum scania starline kullanıyorum ama ne yaptıysam kullanamadım bunu anlatan bir video varmı yada siz yayınlarmısınız teşekkür ederim

utku
Ziyaretçi

bn dosyayı indiriyorum fakat etsnin mod klasörüne attıktan sonra oyun o modları görmüyor ayrıca media player ile indiriyor dosyayı napmalıyım

Ets2ciiii
Ziyaretçi

Dediğinizi Yaptım Skini Nerde Bulabilirim lütfen Yardım!!!!!!!

WTSupport
Ziyaretçi

Tamirhane’den “Boya/Skin” kısmından bulabilirsiniz.

EtsUstası
Ziyaretçi

Hangi Sürüm Acil Cevap!!!!!!!!!!!!!!

Ozkanyilmaz
Üye

Modun sürümü 1.20.x’dir.

İyi günler.

ATSIZ13
Ziyaretçi

Elinize sağlık, ben Göktürk bayraklı skin isteğinde bulunacaktım… Aynı ay-yıldız şeklinde. Teşekkürler.

hamza özcan
Ziyaretçi

slm ben cd den yükledim ama setup çıkmadım ve o yüzden oyunu bi türlü kuramıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim

trackback

[…] Paint Jobs Pack şu an kullanılabilir durumda. Temmuz 2015’de Türkiye skin paketi adındaki çalışmayı mod olarak sunmuştuk. 1.23 güncellemesiyle gelen Steam Atölye sayfasına […]

Emre
Ziyaretçi

Arkadaşlar Bana YArdımcı Olun Lütfen Türkiye Haritasını Çalıştıramıyorum Yardımcı OLun

Buğra soru sordu
Ziyaretçi

Uyumlu olduğu sürüm nedir?

furkan
Ziyaretçi

Ben indirdim oyunun içinde de gözüküyo ama rengi nerden değiştirebilirim

Mustafa
Ziyaretçi

MP’de kullanabilirmiyiz kullanabiliyorsak çok iyi olurda

zafer
Ziyaretçi

ETS 2 1.18 SÜRÜMÜ KULLANIYORUM MODU ETKİNLEŞTİRDİM BIYAHANEYE GİDİP BOYA SEÇENEKLERİNE BAKTIM AMA ORADA HİÇ BİRŞEY GÖZÜKMÜYOR SADECE OYUNUN KENDİ BOYALARI VAR YANLIŞ BİR ŞEYMİ YAPIYORUM ACABA

ETS2 Kullacısı :d
Ziyaretçi

ABİ SÜPER ÇOK SAĞ OL BEN SİZİN BİDE YOĞUN TRAFİK MODU VE ASKERİ ARAÇ MODU VE TÜRKİYE HARİTASINI YAPTIM ABİ SÜPER OLDU =)

Samet
Ziyaretçi

bu modları kurabilmek için oyunu satın almakmı gerekiyor ?

steamden 39 tllik ets2yi alsam modlar olurmu?

abdullah
Ziyaretçi

onsuz bile modlar olur

ahmet
Ziyaretçi

1.9.22 için geçerili mi ?

Ahmet
Ziyaretçi

Klasörün içine attım şimdi nasıl çalıştıracağım ?

burhan
Ziyaretçi

yav başkan çalışmıyo

burhan
Ziyaretçi

uşağum çalişmiyor

SalihCANPOLAT
Ziyaretçi

1.8 de çalışırmı admin

abdullah
Ziyaretçi

Türk Bayrağı, Ay Yıldız, Dalgalı Bayrak, ve Kız Kulesi isimli skin hazırladığın için sana teşekkür ederim
eline sağlık

Furkan1
Üye

Furkan nasıl indirdin?

wpDiscuz