Euro Truck Simulator 2 – TOFAŞ Kartal SLX Modu

68

Euro Truck Simulator 2 – TOFAŞ Kartal SLX Modu

Özellikler

AO Render
Gaz Pedalı Animasyonlu
Basık ve normal şasi
4 Karlık
Arka ve ön tamponlar & renkli ve renksiz
3 farklı spoiler
Paçalık
Sis farı
Orijinal farlar ve karartılmış versiyonu
8-9 tane jant
2 rane lastik

Her galeride çıkıyor. Satın alabilirsiniz.

Yapımcı: Hüseyin Karadana

Uyumlu Sürüm: 1.26.x

 

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

68 YORUMLAR

    • mert gardaş yavaş ol yavrum seni kırmak isstemem gardaş ulan abicim bana bak hatta resme thug life
      ulan mal eşşeh kridddannnow amk diğer araçlara gir veya arama kısmından yaz fordn btransit eski sürüm ama 1.26 da oluyor bende var hadi bana müsade

  1. Bence Hüseyin Bey, Şahin modu ile bu Kartal modunu birleştirip, hatta Şahin’i kromlayıp Doğan diye farklı bir model oluşturup adını ”TOFAŞ Mod Paketi” koyabilir.

  2. hüseyin hocam bu ets 2 de tofaş,kartal,ducato,renault modlarını indirdim hayran kaldım cidden
    hocam şimdi 2016 model wolkswagen transpoter modu yap hoca 6 ay dır onu bekliyom
    bari sen yap abi sen aslansın bu arada abi caravvele,kedi,pasat,polo,felen yap abi ama yinede
    hamdolsun yani sevdiğim arabaları yapıyorsun neyse sen bu modları en iyisi yap

    hadi KIRMA BİZİ RİCAMIZDI MUSTAFA ÖZPOLAT

      • furkan gardaş 6 ay diye yazdım ya arasından 9 minyon gün geçti everaalah
        transporter son kasa içi de aynı olsa adam nerde yani hüseyin abi nerde ben orda
        furkan abi bu arada yorum cevapladığin için teşşekler hayırlı cumalart dilerim
        herkese

        hüseyin abi beklerim seni transpoter aaaaaa ıbgaaaaa abi hadi yap pzt gününden
        beri beklerim abici hatta 8 ay geçti neydeyse

  3. hocam hüseyin hocam hep aynı araba gardaş yahu insan wolksvagen transporter polo caravvelle
    fiat punto evo fiat doblo ondan sonra renault kadjar

    bunu gönder abi bu bana yeter hep külüstür ab hocam hadi hayırlı cumalar
    ,

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here