Euro Truck Simulator 2 Scania R Normal KırkAyak Modu V1.

45
26993477_1999686370294142_7691399476271816392_n

Öncelikle Herkese Merhaba Aracın Üstünde  Çok Emeğim Geçmiştir Bunu Değerlendirmek İstediğimden Nakit İle Satmayı Düşünüyorum Aracı Alan Kişiye Şimdiden Hayırlı Olsun. Tabela Paspas Plaka Alan Kişiye Göre Uyarlanacaktır.

Fiyat:20 Tl Düşürülmüştür Nedeni Çoğu Arkadaşlar İtiraz Ettiği İçin Alın Size Uygun Fiyat.

İletişim:www.facebook.com/mert1232525

Araç:SCS
Def:Artin Kazanciyan
Şasi:Cemil Ramazanoğlu
Tomruk:Yiğit Kansız
Demirlik:Yiğit Kansız
Döşeme Bezi:Let7kedi

Araçta Mevcut Olanlar:İnterior + 2 Farklı Karoeser Yükü + Motor Sesi + Cabin Işığı 7 8 Seçenek + Dumanlı Egzoz Mevcuttur V2 Kendisine Ait Dorse Yapılıcaktır.Ve Alan Kişiye Ücretsiz Olarak Link Verilecektir.

Öncelikle Herkese Merhaba Aracın Üstünde  Çok Emeğim Geçmiştir Bunu Değerlendirmek İstediğimden Nakit İle Satmayı Düşünüyorum Aracı Alan Kişiye Şimdiden Hayırlı Olsun. Tabela Paspas Plaka Alan Kişiye Göre Uyarlanacaktır.

Fiyat:20 Tl Düşürülmüştür Nedeni Çoğu Arkadaşlar İtiraz Ettiği İçin Alın Size Uygun Fiyat.

İletişim:www.facebook.com/mert1232525

Araç:SCS
Def:Artin Kazanciyan
Şasi:Cemil Ramazanoğlu
Tomruk:Yiğit Kansız
Demirlik:Yiğit Kansız
Döşeme Bezi:Let7kedi

Araçta Mevcut Olanlar:İnterior + 2 Farklı Karoeser Yükü + Motor Sesi + Cabin Işığı 7 8 Seçenek + Dumanlı Egzoz Mevcuttur V2 Kendisine Ait Dorse Yapılıcaktır.Ve Alan Kişiye Ücretsiz Olarak Link Verilecektir.

Önceki Modumuz Mercedes Axor İndirmek İstiyen Arkadaşlarımız İçin.

Link:http://sharemods.com/4as1rb33t693/MercedesK__rkAyakModu.zip.html 

Euro Truck Simulator 2 Mercedes Axor KırkAyak Modu

Herhangibi Bir Mod Gerektirmiyor.

45 YORUMLAR

  1. abi yaaa çok güzel mod en çok beni dumanlı egzoz etkiledi ama paralı alamıyom ya abi keşke bedava yapsaydın kimse alamazki :((

    • Malesef Kusura Bakmayın Normalde Modumuz Ücretsiz Olarak Paylaşılıcaktı Ama Kararlar Değişti Winrar Vb Kilit Kırıp Emeğimizi Harcıyorlar Ondan Dolayı 30 Tlye Koydm Durumu Kötü Olanlar İçin Anlayışımız Mevcuttur Onlara İndirimde Yaparız Problem Değil 🙁

  2. buna 30 lira verenin aklına şaşayım, 2 gün sonra güncelleme çıkıcak siz de verdiğiniz parayla kalacaksınız 😀 interiora 2 pelüş oyuncak koymuş 30 lira istiyo adam. hiç öyle emek memek muhabbetine girmeyin, kalbinizi kırarım. emek veriyosa otursun oynasın akşama kadar, 30 lira ne?!

    • Hocam biraz sert elestirmissin ama haklısın da 30 tl fazla idi ama 20 tl oldu emek var aslında ama yani enes tunca da buna benzer yapmış fakat o ücretsiz emek yok deme yani var aslında emek ama 30 tl onun için fazla

      • valla kardeşim artık ederi ne olursa 30 tl koyduk etmez dediler 20 tl koyduk yakında scania rjl çıkartıcaz arkadaşla o zaman emeğimiz çok olucak gelen giden laf edemiyecek scs araçları fark ediyorm satılmıyor 🙂

        • Hocam şimdi sen rjl yi de 20 tl filan satarsan asıl rjl yapımcısı sana vereceği tepki nsl olur bilmiyorum çünkü adam kendi yaptığı modu ücretsiz paylaşıyor ve ses filan gerçek scania olduğundan onun da emeği fazla şimdi modun güzel olmasına güzel şimdiki birşey demiyorum ama diğer rjl kirkayak modlarina bakarsan çoğu ücretsiz

  3. Manyak misin krdsm niye ona para verelim gider bmc pro 827 kirkayak indiririm daha iyi ve bundan daha iyi bir mod olan enes tunca ninkini indiririm de zaten alan olmaz ondan kendi kendine ücretsiz olur ama enes tunca ninki ile iç aynı dış a da tek tomruk eklemissin ben tek tomruk için 30 tl vermem para o kdr kolay kazanılmiyor bu devirde ondan şimdiden sen ücretsiz yap ki pişman olmayasin ki zaten link tl vb link lere koyabilirdin ama hiçbir gerizekali 30 tl vermez açık açık söyleyeyim

    • kardeşim indirdiğiniz site nakit aldığımız falan yk sharemods koyuyorm + parada gözüm yok şurda satıp kendime direksyon seti alıcam aldıktan sonra istediğiniz kadar mod yapar ücretsiz olarak paylaşırım 🙂

  4. kardeş anlıyorum emek vermişsin çalınmasını sevmiyorsun vs vs de “fotolara” göre sanki araçta modifiye yapılmıyormuş gibi gözüküyor mesela kabindeki o bira kutusunu ne bileyim perdeyi kaldıramıyormuşuz gibi gözüküyor bide ön tamponda mavilik var özellik midir artık bilemedim ama bence biraz daha uğraşabilirdin artık herkesin bildiği şu paralı bmc modu avr ya onun gibi detaylı gözükmedi nedense gözüme o yüzden paralı yapmanı pek iyi karşılamadım (e tabii aracın ne bi videosunu izledik nede bi deneme şansımız oldu o yüzden yanlış anlama sadece nasıl gözüktüğünü söyledim) bide aracın tanıtım videosu incelem videosu varsa gönderebilir misin yada çekip bu modun sayfasına koyabilir misin merak ettim paralı mod nadir de ets2 de 😀 başarılar inşallah istediğin kazancı elde edersin kardeşim 😀 😀

    • Kardeşim Scania İnterior Komple Sildim Daha Güzel Yapılacak Şekilde Yapıcam Dış Görünümden Fazlalık + Hataları Düzeltiyorum + Dorse Hazır Şekilde Bekliyor
      Bittiğinde Aynı Şekilde 20 Tl Olarak Dorse İle Birlikte Satışa Sunucam 🙂

  5. Reis şimdi ben modu aldım diyelim ve oyuna güncelleme geldi sen modu güncelleyip ücretsiz bi şekilde modu alana vericeksin dimi ?

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here