Euro Truck Simulator 2 – Ford Cargo 2520L Kamyon Modu

19

Euro Truck Simulator 2 – Ford Cargo 2520L Kamyon Modu

Animasyonlu paspasa sahip yeni bir Türk kamyon modu

Merhaba arkadaşlar birkaç haftadır üzerinde çalıştım Ford Cargo 3227 modunu nihayet oynanabilir hale getirebildim. Aracın sesleri, interioru, aksesuarları sorunsuzdur. 3-4 yıldır hiç mod işine girişmedim o kadar yıl aradan sonra ETS 2 için ilk modum bu oldu. Ondan önceleri Haulin için mod geliştiriyordum şuanki Ford Cargo 3227, ETS 2 için geliştirdiğim ilk modumdur. Modu değerlendirirken bu koşulları göz önünde bulundurursanız sevinirim. Bu arada Türk yapımı modlar arasında ilk paspas fizikli olan mod bu moddur. İşlerimden dolayı aracı Kasım ayına kadar geliştiremeyeceğim. Yani V2 versiyon Kasım ayına kadar gelmeyecektir. Araçta mutlaka ufak-tefek eksikler olacaktır onlarında halledileceği garantisini verebilirim problem olmaz. Bu arada bulduğunuz eksikleri bana P.M üzerinden bildirirseniz V2 versiyonun sağlam bir şekilde paylaşılmasında yarar sağlayacaktır. Araç MAN galerisinde satılmaktadır.

Model: emrah2351
Tüm Düzenlemeler ve Oyuna Aktarma: İlhan Acar ~ BlackMercedes

Test Edilen Oyun Sürümü: 1.25.x

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

Önemli Not:
Oyun ana ekranı ve tamirciye gittiğinizde aracın görüntüsü bozuk gözükebilir. O bir hata değildir “Sür” butonuna bastığınız anda düzelmektedir. Sadece tamirci ve ana ekranda öyle gözükmektedir aracı sürmeye başladığınızda düzelmektedir.

ford-cargo-3227-mod6

((Gördüğünüz gibi direksiyon kabinin ortasından fırlamış ve camlarda bozukluk var gibi görünüyor fakat aslında öyle değil bu görüntü sadece Tamirci ekranında öyle gözükmektedir aracı sürerken böyle bir sıkıntı bulunmamaktadır.))

19 YORUMLAR

  1. selam bu kamyon modunu oyunun mod dosyasına masa üstüne indiği zaman masa üstünden kopyala değip mod dosyasına yapıştır yapcaz demi öle oluyo zannedersem ben otobüs modlarını oyuna attım görünüyor ama garaja gelmedi bi kaçıetkinleştire tıkladım oyunda ama bir türlü garaja bişi görünmedi nedense bir yerde sıkıntımı var nedir çözemedim bir türlü bana bi yardımcı olursan sevinirim

    • kardesım burdan ındırdıgın modu ets klasorune gırıp mod klasorune atcaksın oyuna gırdıgınde de sağ da yenı modlar bulundu dıye gozune carpar ordan etkınlestır mod u sonra saten ındırdıgın sıtede aracın nerden cıkacağı yazılıdır man galerısı mercedes galerısı dıye yazarlar kolay gelsın .

  2. emeğine sağlık güzel olmuş emrahın böyle modelimi varmış 😀 vay be ilk defa ets2 convert haliyle görüyorum güzelmiş 😉

Bir Cevap Yazın