Euro Truck Simulator 2 – DLC Hakkında İlk Bilgiler Geldi !

25

Yeni Şehirler,Araçlar….

Facebook sayfamızdan yaptığımız CD Project tarafından düzenlenen organizasyon da SCS Software CEO’su Pavel Sebor önemli açıklamalarda bulundu. SCS Software’nin yanı sıra GİANTS Software’de bu organizasyon da yerini aldı. Kısaca sizler için canlı aktarımımızdan burada da bahsedelim;

*SCS Software CEO – Pavel Sebor şirket tarihçesini ve ETS 2’yi anlatıyor.

*SCS Software CEO’su oyuncuların ilgisine teşekkür ediyor. STEAM’da ki başarılarından söz ediyor.

*CDProjekt tarafından düzenlenen ektinlikte SCS Software ve Giants Software satış raporlarını açıklıyorlar.

*Yeni model İveco’nun seslerinin yarın kaydedileceğinden bahsediliyor.(?-BELİRSİZ)

*130 radyo istasyonuna yer verileceği söyleniyor.

*Ve DLC Paketlerinden bahsediliyor.

DLC paketlerinden ilkine başlandı ve ilk şehirler belirlendi. Belirlenen şehirler şu şekilde ;

Gdańsk, Olsztyn, Bialystok, Varşova, Lodz, Lublin, Katowice, Krakow, Ostrava, Kosice, Banska Bystrica, Budapeşte

Ve bu DLC için birkaç ekran görüntüsü mevcut ;

1

  İlk DLC paketinin ismi bile şimdiden belirlenmiş. Doğu Genişletmesi. Peki ya SCS Software neden Yeni Model İVECO aracın ses kaydını yapıyor ? Sizi ümitlendirmek istemeyiz ayrıca elimizde böyle de bir bilgi yok ancak gelecek diğer DLC paketlerinde yeni model araçlar eklenebilir.

3

2

YUSUF BOLUKBASİ – Eurotruck2.com

Kimler neler demiş?

25 Yorum - "Euro Truck Simulator 2 – DLC Hakkında İlk Bilgiler Geldi !"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
taylan
Ziyaretçi

güncelleme ne zaman çıkıyor

Doğukan
Ziyaretçi

Bu DLC paralı olucak değilmi

Ets2turkiye
Yönetici

ne söylediysek çıktı
eurotruck2.com farkı 🙂

taylan
Ziyaretçi

?? güncelleme ne zaman çıkar dlc ne

Bora Kaya(nielle)
Ziyaretçi

scs birkaç gün sonra güncelleme çıkcak dedi hala çıkmadı bundan önce onu bekliyorum bi türlü çıkmadı 🙁

seether8
Ziyaretçi

Elinize saglık güzel haberler 😉

Su DLC ile farklı araçlar gelmezse satın almanın manası olmaz kuru harita ile nereye kadar. bekleyip görelim…

Ets2turkiye
Yönetici

Bu DLCde farklı araçlar gelmeyecek ama yinede emin değilim iveco hi-way gelebilir ses kaydı falan demişlerdi ama o ses kaydı lisans alındığı için olabilir volvodada öyle olmuştu lisans alınmada önce ses kaydı yapılmış bundada geçerlidir

sonraki dlcde yeni modifiye parçaları vb. şeyler gelecek
sonra diğer ülkeler tamamalnabilir sonrada yeni 2013 model araçlar
elimdeki listeye göre giderlerse öyle olacak ama 1. sıra doğru çıktı bu ülkelerin geleceğini biliyordum

seether8
Ziyaretçi

Haklı olabilirsin de yani kuru yol bence DLC olarak satmaz şahsen almak mantıklı gelmiyor maximum 2 haftada her yerini görüyosun sonra yine sıkcılıga dönuyor oyun. Dedigim gibi eski yeni model araçlar eklenmeli axor scania R G P serileri , volvo fh12 v.s yeni 2013 modeller eklenmeli ki insanları çekebilsin. Iveco oyunda çok kullanılan bir araç oldugunu düşünmüyorum iç görüntüsü olmamış o yüzden sesler eklense bi nevze çekiciligi artabilir. bakıp görelim umarım SCS beni pişman etmez beklentilerimizi yarıda bırakmaz.

Ets2turkiye
Yönetici

zaten eski araçlar eklenecekki 😀 açıklattırmayın bana 🙂

oguz_1072(forumdan)
Ziyaretçi

açıkla anlat o zaman 😀

Oyungezer
Ziyaretçi

Haber için çok teşekkürler.Yeni araçlar eklenirse süper olur 🙂

Asil Şahin (Core2Quad)
Ziyaretçi

Hİ-WAY Bekliyorum 😉

anıl
Ziyaretçi

oyunu sildim acayip modlar cıktı yav

mehmet
Ziyaretçi

Kardeşim biz 1 cd alsak 3kisi sorunsuz oynayabilirmiyiz ??

atila
Ziyaretçi

aldığım son bilgilere göre ford cargoyla anlaşılmış. :p

melih
Ziyaretçi

kardes bn oynuorum ancak bı yere kadar

mehmet ali dişibüyük
Ziyaretçi

neden isveç norveç yok ve araç kirlenme vs. Olsa iyi olur

Engin
Ziyaretçi

Hasan bir şey sorucam oyun yöneticileri atila arkadaşımızın dediği gibi ford Cargo yu düşünmüyormı malum ford 1838t den sonra 1846t yi çıkardı keşke ekleseler bu aracı.ve güncellemenin geleceği kesn tarih lütfen bide.

ilkcan
Ziyaretçi

TÜRKİYEDE KONULSUN

Baki
Ziyaretçi

Bu DLC’ler güncellemeler ile mi gelecek ? Yoksa ekstra parayla mı alacağız ?

ds
Ziyaretçi

scs de yolunu bulmuş. artık bütün ek özellikleri böyle dlc olarak çıkartır parayla ohh valla …

Omerhan
Üye

Adamlar emek veriyor parayla çıkarmaları haklı.

Yusf K Özmen
Ziyaretçi

ARKADAŞLAR ETS 2 SCS SOWTWARE FORD CARGO VE IVECO HI WAY YENİ MODEL ÇEKİCİLERİ ÇIKARCAK HABERİNİZ OLSUN. ABİM DE SCS’DE KAYITÇI BÜTÜN OYUNLARI BEDAVAYA ALIYORUM. AMA ABİMİ 4 YILDIR GÖRMÜYORUM . 🙁

okan
Ziyaretçi

ben saten ets 2 ılk cıktıgı gun satım almıstım buda mı paralı olucak yoksa alan serıallerıyle kullanabıleceklermı

Omerhan
Üye

DLC para ile alınacak. Oyununuz orjinalse güncellemelerden ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz.