Euro Truck Simulator 2 – BMW X6 v3.4 [1.22.x]

40

Euro Truck Simulator 2 – BMW X6 v3.4 [1.22.x]

ETS 2 için sürülebilir efsanevi araba modu BMW X6 son güncellemeye uyarlandı.

ETS 2 için geliştirilen en iyi araba modlarından biri olan BMW X6 güncel sürüm 1.22‘ye uyarlandı. Araba için şu an kabin aksesuarları üzerinde çalışılıyor. Bitti sayılır yakında o versiyon da paylaşılacak. Ardından Mega Kabin Aksesuarları paketine uyumluluk sağlanacak.

Geliştirici: FurkanŞevke

Uyumlu Sürüm: 1.22.x

Yenilikler:
– Hız limiti uyarı sesi (120km/h)

Özellikler:

  • Yeni sesler
    – Hologram yol bilgisyarı
    – Ön camda güncel hız limit göstergesi
    – Sunroof
    – Yeni jantlar

IVECO Çevrimiçi galeriden satın alabilirsiniz.

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

İş almak için özel olarak uyarlanan Römork modunu buradan indiriniz. Avrupa’yı boş bol dolaşmayın 🙂


 

Kimler neler demiş?

40 Yorum - "Euro Truck Simulator 2 – BMW X6 v3.4 [1.22.x]"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
ayberk4123
Ziyaretçi

1.21 de çalışırmı

emir_oyun
Ziyaretçi

çünkü mod1.22.x sürümü için

Kadir
Ziyaretçi

Beni oyundan atıp atıp duruyor oyundaki tüm modları kapatıp denedim gene aynı şey bir yardımcı olun çok istiyordum yeni sürümünü ama benden – puan aldı daha önceden yüklediklerim çalışıyordu

ayberk4123
Ziyaretçi

eğer 1.21 de çalışıyorsa yüklerim 😀

atakan
Ziyaretçi

1.21 de çalışıyomu

furkan
Ziyaretçi

Hocam çok iyi

Eyüp
Ziyaretçi

ADMİN SADECE X6 MOD OLAN UYUMSUZ DİYOR DİGERLERİNDE SORUN YOK AMA NEDEN UYUMSUZ DEDİKİ DİGER X6 LARIN HEPSİNDE SADECE BU SORUNU VERİYOR

emre sazlıdere
Ziyaretçi

1.21 de çalışıyormu

Ömer
Ziyaretçi

Abi “Seçilen Galeriye Git” butonuna bastığımda oyundan atıyor

emirhan
Ziyaretçi

aynn

emre
Ziyaretçi

oyundan atıyor sürekli bi kaç kişiyede olmuş tüm modlar devre dışı sadece x6 modu etkin iveco galariye giriyorum ama aracı seçince atıyor oyundan mod sıkıntılı bence mod da sıkıntı yok diyorsanız mod u paylaşıyorsunuz çözümünüde paylaşın o zaman…

ÖNEMLİ
Ziyaretçi

Bütün sürümler için X6 modu var ama 1.21 için yok.Ayrıca daha farklı ve güzel araçlar yapın güzel derken mercedes falan,biraz oyuna hava katın.Ama yine de bütün modlar harika.Şimdiden teşekkürler…

hüsnü erden
Ziyaretçi

tek eksigi ses sesde olsa tamam olcak mod

Locket10
Ziyaretçi

İveco Bok Gibi 140 la hafif virajda devriliyor başarısız olmamış .

mastasor
Ziyaretçi

abi çevrimiçi alacakken oyundan atıyor mercedes sprınterda yapmıyor oyun sıfır sadece bmv yaması var ama atıyor emeğinize sağlık ama daha düzgün olursa seviniriz.

poyraz
Ziyaretçi

hrsey güzel ama ses olmadan tat vermıyor .yınede emege saygı süper mod

memet
Ziyaretçi

1.22.2 ye uyumlumu bu mod

izzet
Ziyaretçi

1.22.2 ye uyumlumu bu mod

Ozkanyilmaz
Üye

1.22.x olduğuna göre evet uyumludur.

İyi oyunlar.

arda
Ziyaretçi

1.5.2.1. de sürüm çalışır mı

Ozkanyilmaz
Üye

Çalışmamaktadır.

arda
Ziyaretçi

peki 1.5.2.1. de hangi modlar çalışır 3 veya 4 tane mod söyler misin

Ozkanyilmaz
Üye

Tam olarak bilmiyorum sitede geçmiş konulara göz atabilirsiniz.

emirhan
Ziyaretçi

acılmıyo

emirhan
Ziyaretçi

ETS2 TÜRKİYE

Ozkanyilmaz
Üye

?

yunus
Ziyaretçi

saol abı

eren
Ziyaretçi

ya yapıyosunuz o kadar araç modu bari her sürümle uyumlu bir mod yapın allah aşkına !!!!!!

Yunus
Ziyaretçi

şu modu 1.23 ile uyumlu yapın lütfen !

Somlaı
Ziyaretçi

saat de 130-150 km hız yapabiliyor ve çok seri virajlarda gaz kesmesini fren kullanması bilen gayet seri kullana bilir 😀 ben yeni yükledim ilk başlar da çok devirdim ama sonra fren gaz ayarını kullanmayı öğrenince gayet hızlı sürebiliyorsun gayet iyi bir mod olmuş hata yok değil ama sonuçta yama mükemmel olmasını bekleme onun için adamlar yıllarca oturup oyun tasarlıyo koca şirketler ugraşıyo bu bile bir kaç kişinin birleşmesiyle yapılmış güzel bi mod iyi oyunlar 😀

ENES
Ziyaretçi

ÇOK YAVAŞ ARABA ZEVK VERMİYO

adem ali yavuz
Ziyaretçi

admin euro truck simulatör 2 en son versiyon yüklü ama şu anda modu yükledim mod çalışmıyor yeni sürümünde bu mod çalışmaz mı geçersiz mod diyor işlem yapamıyorum

wpDiscuz