Euro Truck Simulator 2 BMW i8 Hibrit Araba Modu

52

Euro Truck Simulator 2 BMW i8 Hibrit Araba Modu

Elektrikli hibrit araba modu ETS 2’ye geldi! Ne alaka diyebilirsiniz…

Özellikler

  • Metalik renk desteği.
  • Işık maskesi yapıldı.
  • Tekerlekler uyarlandı.
  • Yol bilgisayarı mevcut.
  • Interior orijinal.
  • Kabin aksesuarları ile uyumlu fakat yanlış yerde çıkıyorlar.

 

Model : ?
Yapımcı: Comodore

Test Edilen Oyun Sürümü: 1.24.x

IVECO galerisinden satın alabilirsiniz.

Kurulum: RAR’dan çıkan “ETS_BMW_İ8_v.2.0” ZIP dosyalarını Belgelerim/Euro Truck Simulator 2/ mod klasörüne atın ve oyunda Mod Yöneticisi ekranında aktifleştirin.

 

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN


BMW i8 arabası hakkında daha fazla bilgi almak için tıklayın

Tamamen yeni bir spor otomobil konsepti. Örneğin karbon kullanımıyla akıllı hafif yapısı ve aerodinamik tasarımı sayesinde daha verimli. Son derece verimli BMW eDrive teknolojisi ve iç tasarımda kullanılan geri dönüştürülebilir malzemeler sayesinde daha sürdürülebilir. Dinamiklerden ve sportif görüntüden vazgeçmeden. Ödün vermeden sürüş keyfi ve sorumluluk duygusunun ideal kombinasyonu. BMW i8 yenilikçi elektrikli motor ve yanmalı motor teknolojisinin avantajlarını bir araya getiren plug-in hibrit bir otomobildir. Böylece son derece düşük tüketim ve düşük emisyon ile olağanüstü bir sürüş deneyimi elde edilir.

Kimler neler demiş?

52 Yorum - "Euro Truck Simulator 2 BMW i8 Hibrit Araba Modu"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
Gürkan arslan
Ziyaretçi

Kardeş 1.24.3.2 sürümünü kullanıyorum ama iveco galerisinde bir şey çıkmıyor ne yapmam lazım rardan çıkan bütün dosyaları mod klasörüne attım olmadı

mehmet
Ziyaretçi

abi ford mustang 2015 modelini yaparmısnız yada range roverin 2015 modelini

atahan
Ziyaretçi

aga bi mod rica edecem mitsubişi L3000 modu yapabilirmisin yada yapabilirmidiniz

CemilAYIK35
Ziyaretçi

Ben arabayı alıyorum araba simsyah içide dahil rengi falan hiç değişmiyor bu hatayı bilen varsa söleye bilirmi?

Enes
Ziyaretçi

Vw Passat B7,
Vw Jetta yeni kasa,
Vw Golf 7 R,
ve
Vw cc yeni kasayı yaparsanız çok ilgi göreceğine eminim.
Gereğini Arz Ederim.

MERT 46
Ziyaretçi

AYNN

berat özkaya
Ziyaretçi

aynen kardeşim

emir
Ziyaretçi

aynen öyle kardeşim

Gürkan arslan
Ziyaretçi

Ya kardeş allah razı olsun da ya senin dediğin gibi yaptım olduğunu sandım ama iveco galerisibe girince hibrit fln çıkmıyo karşıma bi yardım et ya teşekkürler

Eren
Ziyaretçi

ETS_BMW_İ8_v.2.0.zip dosyasını direkt atacaksınız. İçinden çıkarmayın.

-Alıntı Yorum-

Gürkan arslan
Ziyaretçi

Kardeş şu an sadece bmw nin tekerlekleri var

Demir
Ziyaretçi

bendede

ERAS
Ziyaretçi

mod çakışması olmuş olabilir arkadaşlar.bende pro mods ve otobüs modları var sorunsuz çalışıyor.

grtg
Ziyaretçi

bende hiç bir mod yak ama araba gözükmüyor sadece teker

huseyin
Ziyaretçi

merhaba ben bu modu indirdim ama tekerlekler cikmadi diski cikmadi arkasida tir tekerleyiydi degistirdim dondu eger biliyorsaniz soyleyin

Gürkan arslan
Ziyaretçi

Kardeş siz iveco galerisinden mi alıyosunuz yoksa man mercedes fln mı

ERAS
Ziyaretçi

ıveco galerisinden

Gürkan arslan
Ziyaretçi

Tamam yaptım oldu ama arabayı biraz saçma buldum bence hazır otogarlarda varken ets nin yeni modlarında son sürümlere uyumlu otobüs +yolcu modu yapmalı comodore bu arada arkadaşlar sizin bildiğiniz 1.24.x sürümlerine uyumlu otobüs + yolcy modu var mı yada kesinlikle önerdiğiniz bir mod belirtirseniz sevinirim teşekkürler 😀

Eren
Ziyaretçi

Aynen öyle bende kac gundur otobus modu arıyorum 1.24.4.3s benım surumum bı turlu bulamıyorum

Nurettin
Ziyaretçi

Olmadı Lütfen Yardım Edin Dosyanın İçine attım oyuna gitti brussel de ivedo galerisine Gittim ama araba Gelmemiş Lütfen Acil yardım….

egehan
Ziyaretçi

abi oyun kapnıyo napcam

Rafidin
Ziyaretçi

6 vites kendiğindenmi geliyo yoksa 6 vites modumu indircez acil yardım lütfennn

sercan
Ziyaretçi

gardaşlar bi yardım sedin yaw steam çalışmayı durdurdu diyo yamayı yaparken neden ??*

Enes
Ziyaretçi

Abi Steam çalışmayı durdurdu hatasını alıyorum.

Berkay
Ziyaretçi

Merhabalar ben mac kullanıyorum oyun steam da yüklü orjinal olarak , belgelerime geliyorum bir türlü euro truck simulator 2 dosya klasörünü bulamıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz ?????*

Berkan
Ziyaretçi

ABİ ARTIK BMW M5 F10 YAPIN DAHA 1 YILDIR BEKLİYORUM :LÜTFEN YORUMMU DİKKATE ALIN :/

asdasds
Ziyaretçi

kardeş modu yükledim ama arabanın her tarafı siyah renk ve düzeltilmiyor söylediğin gibi yükledim cevaplarsan sevinirim

sanane
Ziyaretçi

amını sikiyim

Travego 2016 Cı
Ziyaretçi

babanı sikim

utku
Ziyaretçi

abi son model audi a8 modunu yapar mısınız

Harun
Ziyaretçi

S.a abi veya cevabı bilen arkadaşlar bu mod 1.23 e uyumlumu acaba ?

mersinli33
Ziyaretçi

oyunun açar açmaz oyundan atıo

Erol
Ziyaretçi

Olmuyor kardeşim geçen dediğimde 30 tane den 1 tanesi çalışmıştı çalışanda bu siteden olduğunu bile sanmıyorum…50 TANE İNDİRDİM AYIPYA ÇALIŞAN YOK RARDAN ÇIKARTIM DOSYAYI C/euro truck simulator 2 klasöründe MOD YAZILI KLASÖRE ATTIM BÜSRÜ MOD GÖZÜKÜYOR HİÇBİRİ OLMUYOR BU LİNKLERİ SAĞLAM VERİRMİSİNİZ

Erol
Ziyaretçi

IVECO GALERİNDEN DE UĞRAŞTIM BİDE

yusuf
Ziyaretçi

abi hangi tuşla otomatiğe alınıyor

semih
Ziyaretçi

arka tekerleği değiştirirken donuyo

Hasan Özgündüz
Ziyaretçi

1.25 sürümünü kullanıyorum herhangi bir sorun çıkarırmı

BMW İ8 AŞIĞI
Ziyaretçi

Abi 1. 18 kullanıyorum ona göre yapabilirmisiniz 1.18 ‘e uyumlu

Mücait Dağlar
Ziyaretçi

ATS’de çalışırmı?

ali esnar
Ziyaretçi

beyler nasıl oyıcaz aktif de ettim olmuyo…

kemal
Ziyaretçi

abi 1.24.4.3s yaprmısın

dracula memo
Ziyaretçi
deniz
Ziyaretçi

scs dosyası yok

ali
Ziyaretçi

1.18 gelicekmi 1 yıldır bekliom

wpDiscuz