ETS 2’nin Türkiye Haritası 1.31 Güncellemesine Uyarlandı!

117

ETS 2’nin Türkiye Haritası 1.31 Güncellemesine Uyarlandı!

YKS Team tarafından geliştirilen Türkiye harita modu geçtiğimiz günlerde tamamlanan ETS 2’nin yeni güncellemesi 1.31 için uyarlandı.

Gerekli DLC: Scandinavia, Going East, Vive la France, Italia

Uyumlu Oyun Sürümü: 1.31.x

Yapımcı: YKS Team

 

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

 

Diğer konular;

Euro Truck Simulator 2 – Türkiye Harita Modu (Tam Sürüm)

 

ETS 2’nin Türkiye Harita Modu 1.28 Güncellemesine Uyarlandı

117 YORUMLAR

  1. haritayı yükledim ama oyun tam yüklenirken karşıma kayıtlı oyun hatası çıkıyor açılmıyor neden acaba yeni profil açtığımda da böyle bir sorun alıyorum çözüm varmıdır

  2. turkiye harıtasındaki sehirler tam yerine oturmamış. Kıbrıs Mısır tarafında, Trabzon iç anadoluya yakın, Çanakkale ege denizinde vs. olmuş

    • kardeşim bende o hatayı yaşadım oyunu kaç kere indirmeyi deniyosan çalıştıra yks team yaz çıkan hepsini sil yada pcde nbişeyler sil sonra indir yer yokdur

  3. Bende yükledim. oyun açılıyor… işi felanda seçebiliyorum.. fakat işi seçip GPRS ayarla deyip oyuna girince 1 veya 2 saniye tırın içinde gözüküyorum. sonra oyun kapanıyor…

  4. hocam insanı heveslendiriyosunuz türkiye diye hani
    şunu adamakıllı düzeltin o kadar Vive la France ve italya dlc aldım allahtan indirimdeydi boşuna mı para verdim ben şimdi
    düzeltin şu winrar olayını
    kaç tane insanın hevesini yok ettiniz

  5. Çok düşüncesizce yapılmış bir mod bir türkiye haritası oynamak için oyunda nekadar dlc varsa almak gerekiyor yks team a yakışmadı bu saçma olmuş.

  6. ayıp ya 1,30 türkiye haritası için Scandinavia going East aldık 1,31 için yine mi dlc alcaz para tuzağı amk başka bir bok değil ramazan ramazan konusturdunuz beni

  7. oğlum siz gerizekalımısınız adamlar scandinavia ve going east dlc lerini istiyordu şimdi italia da gelmiş yaa allah sizin belanızı versin

  8. Arkadaşlar 4 tane mod var 3 nü yüklüyorum 1 tanesi yükleyince oyun mod hatası versiyon 1.31 beta bütün dlc ler var yardımlarınızı bekliyorum

  9. Abi ben modu indirdim gayet güzel olmuş çalışıyorda dlc leri zaten almak güzel oluyor scs zaten güzel dlc leryapıyor map olarak özellikle ve bu uyarlama daha kaliteli ilk çıkana göre daha gerçekçi ama benim tek sorunum var map kısmını açtığım zaman sadece egede bazı şehirlere kadar görebiliyorum diğer şehirlerimize bakamıyorum ben oyunu navigasyonsuz oynayan birisiyim türkiye harıtasıda ezberimde sayılır sadece mal alınca yol planı çizmek için açarım mapi bakmam onun dışında bu soruna bir çözüm var mı

  10. LA BU NASI İŞ YAV 7-ZİP TEN İNDİRİYOM WİNRAR DAN İNDİRİYOM AÇMIYOR ANASINI BİLMEM NE YAPİM LA YARDIMCI OLUN YKS TEAM İQ

  11. yeter artık amk şunun sadece going east ve scandinvya dlc leri olan çıksın 2 ay oldu hala ses veren yok ibineler eğer yapmayacaksanızda söyleyinde başka harita oynayalım yeter amına koyim

  12. YKS Team oğlum siz gerizekalımısınız adamlar soru soruyor 2 ay oldu hala ses veren yok ibinenin evlatları sizin yapacağınız işin amına koyim

  13. sevgili güzel kardeşlerim bi sikimi bilmiyonuz bende adam gibi çalışıyor yapanların eline sağlık elleri dert görmesin

  14. DLC istenmesinin sebebi;
    mesela iskandinavyada kullanılan bir eşya yada yol tabelaları haritada lkullanılmış dlc olmadan bu yüzden açmıyor hangi dlc de bişi varsa onu eklemişler yani anladınızmı yazamadım umarım anlamışsınızdır ve admin bey link düzeltirmisiniz?

  15. mod inmiyor 661mb a geldikten sonra indirme hızı 0 kb a düşüyor bir süre sonra da indirme başarısız bağlantı hatası veriyor. defalarca denedim sonuç aynı. oyun orijinal ve tüm dlcler var. biri birşey desin kafayı yemek üzereyim.

  16. YA ARKADAŞIM BU MODU YÜKLEDİM OYUNUN ANASINI AĞLATTI 50-60 FPS ALDIĞIM OYUNDAN BİR ANDA 30 FPS YE KADAR DÜŞÜŞ YAŞADIM MODU SİLDİM HALA DÜZELMEDİ OYUNU KAÇ DEFA DLCLERİYLE BERABER SİL YÜKLE YAPTIM YİNE OLMADI TAKILMA SORUNU VAR ÇÖZÜMÜNÜ BİLEN VARMI NE OLUR ARTIK BİRİNİZ ŞU SORUNU ÇÖZSÜN BU MODU YÜKLEDİKTEN SONRA OLDU HEPSİ. EKRAN KARTI: GTX960M

    • NERESİ EKSİK ARKADAŞIM BOYA PAKETLERİNE KADAR ETS FUL BENDE HAYAL EDEMEYECEĞİN KADAR DLC VAR AYRICA OYUN SÜRÜMÜ DE 1.31 ŞUNA BİR ÇÖZÜM BULUN ARTIK DELİRİCEM SÜREKLİ TAKILIYOR SİLDİM SİLDİM YÜKLEDİM HALA DÜZELMEDİ

  17. Herkese merhaba bana yardım edin ets 1.31 ama dlc yok sadece italya var ülke olarak bende türkiye haritasında oynamak istiyorum ama bilmiyorum dlc siz nasıl yapacağım ne olur yardım edin

  18. BU ADALYA DİNLENME TESİSİNE OTOBÜS İNSAN VS VS EKLEMEK İSTESEK NASIL YAPABİLİRİZ ÇOK SADECE DURUYOR PARK HALİNDE TRAVEGOLAR EKLESEK YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ

    TEŞEKKÜRLER

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here