ETS 2 ve ATS – DAT DAT Polis Kornası Modu

24
260229847_tn30_0

İlk sürümdür. İkinci sürümde sesi daha yüksek ve kaliteli yapmaya çalışacağım. İyi oyunlar…

Kimler neler demiş?

24 Yorum - "ETS 2 ve ATS – DAT DAT Polis Kornası Modu"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
Baran Ayaz
Ziyaretçi

Kardeş çalışması ne yapmak gerekir ?

emirhanyusuf97
Ziyaretçi

modu belgeler/ets2/mod/İÇİNE AT.. Oyunda Aktıflestır

Baran Ayaz
Ziyaretçi

hayır onu biliyorum oyunda hangi tuşla çalışıyor n tuşu olmuyor

toygar2002
Ziyaretçi

Kardesim x le calısıyor iyi oyunlar

Baran Ayaz
Ziyaretçi

saol eyw

Alp
Ziyaretçi

Kardeşim ikinci sürümde normal kornaya modlayabilirmisin ?

Toygar2002
Ziyaretçi

Yapmaya çalışırım.

Alp
Ziyaretçi

Eyw sağolasın

ENeS_29
Üye

hangi tuşla çalısıyo

Toygar2002
Ziyaretçi

n

Ugurcakir571907
Ziyaretçi

abi ben yaptım çalışmıyor neden?

alperen
Ziyaretçi

hacalı korna takabildiğin araçlarda oluyor birtane tırda dene ‘n’ tuşu ile çalışıyor…

Efsane51
Ziyaretçi

eğer tuşları değiştirde iseni atadığınız tuşla çalışı dostlar..

Kajuraumut
Üye

kayıtlı oyuna kurabilirmiyiz?

Toygar2002
Ziyaretçi

Evet.

manyakman
Ziyaretçi

modlu arbada olur mu

Toygar2002
Ziyaretçi

Kardeşim valla ben de bilmiyorum şansını dene istersen

Emre_Alleri
Ziyaretçi

la ben yapamadım yapan varmı

Toygar2002
Ziyaretçi

Ne sorunu yaşadınız?

Kerem
Ziyaretçi

Mod çalışmamaktadır !
X – N- H herhangi bir tuş çalışmıyor.
Korna : H
H. Korna : N
ye ayarlanmış konumda.

Kerem
Ziyaretçi

Mod çalışıyormuş.
Ancak son an bi deneyeyim dedim ki .
Market ten havalı korna taktırmanız lazım bu 1.
İkincisi ses sanki insan ağzından çıkıyor gibi. Sen bunun polis kornası olduğunu nerden çıkardın ?
Mod: 2/10 Alır.

Burak
Ziyaretçi

sürümden olmuyo olabilir .

Dereli4546
Üye

aynen öyle çalışır

Ufuk
Ziyaretçi

nasıl indiriliyor yav

wpDiscuz