ETS 2 Telsiz Modu

20

ETS 2 Telsiz Modu

cb-funk-mod

 

Yapımcı: sky76

UPLOADED.NET İNDİR-DOWNLOAD

Kimler neler demiş?

20 Yorum - "ETS 2 Telsiz Modu"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
atakan
Ziyaretçi

çok güzelama
bide türkçe olsa

Yusuf ARABACI
Ziyaretçi

Video açılmıyor !!!

özkan
Ziyaretçi

Bu yolculuk boyunca konuşacak mı ya ?

Ulus Log.
Ziyaretçi

Bunu Mediafire Veya Hotfile Sayfasına Upload Edermisin Uploaded Sitesinde İndirmede Sorun Yaşıyorum Lütfen. Üyelik Hatrı İçin.

Adem Erbay
Ziyaretçi

bana yardımcı olacak arkadaşlar ile bunu türkçe yapabilirim

sedat
Ziyaretçi

nasıl olcakmış söylese

ümit
Ziyaretçi

nasıl yapcazkı bende ıstıyorum turkce

Omerhan
Üye

Bir şey yapamazsınız. Türkçesi çıkana kadar beklemelisiniz.

ümit
Ziyaretçi

kardeş bunu ındırdım de euro turck similatör dosya konumunu acıp ıcıne atıp oyunda acılması ıcın napcaz soylerımsn ltfn ???-

berkay
Ziyaretçi

nasil calisiyo hangi tusa basman lazim

Oyungezer
Ziyaretçi

ben de şehirlere yaklaştıkça konuşan ve ya radar olduğunu hatırlatacak birşey sandım.swat aracına dönmüş 🙂

tolga
Ziyaretçi

abi şu mevki de polis var haberin olsu fazla yük alma 😀 falan gibisinden konuşmalar olacak gibi şurda radar var falan

Volkan
Ziyaretçi

Ne olur şunu Türkçe yapın.Yalvarıyorum. :'(

Volkan
Ziyaretçi

😀

james
Ziyaretçi

Great if you could make an english one.

Jakub
Ziyaretçi

Hep ama hep aynı şeyleri sayıklıyo la bu telsizdeki mal 😀 Admin şuraya adam gibi bir telsiz mod yüklesende herkez mutlu olca bi anlamı bi tadı olsa diyorum..:))

Heavelst
Ziyaretçi

nasıl açılıyor ben hiç duymadım

MischuEvous
Ziyaretçi

Çok güzel olmuş arkadaşım hemen indiriyorum

Onhur
Ziyaretçi

nasıl indiriliyo yaa paralı uploaded