ETS 2 Otobüs Modu: Mercedes-Benz Travego SHD 15 Final

63

ETS 2 Otobüs Modu: Mercedes-Benz Travego SHD 15 Final

Euro Truck Simulator 2 için yapılan yeni bir Travego otobüsü

 

 

Yapımcı: Metin44

Uyumlu sürüm: 1.16.x

Otobüs MAN  galerisinde çıkar. Çekici galerilerinde otobüsün resmi kullanılmış.

Otobüsün tekerlekleri orijinaldir.

Yolcu modu düzenlenmiştir.

Interior kamerası düzenlenmiş. Farklı kamera açıları var. Travego kabini birebir yapılmaya çalışılmış.

Geniş modifiye seçeneği

Türk otobüs şirketlerinin skinleri

 

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

 

Kimler neler demiş?

63 Yorum - "ETS 2 Otobüs Modu: Mercedes-Benz Travego SHD 15 Final"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
Anıl Kudret Döner
Ziyaretçi

Yolcu Modu Bunda Çalışırmı?

isim yok
Ziyaretçi

1.24 le uyumlumu

Bekir Alkan
Ziyaretçi

Abi Gözünü Seviyim Videoyu İzlerken Duygulandım Malatyalısın galiba ByMetin44 44 dediğine göre ama ne kadar güzeldi kernek truzim abi çok sevindim çok uzun bir süre bunu oynucam bn çok güzel gişelerden geçebiliyormu ve yolcu modunda nasıl yolcu alıcaz kısaca açıklarmısın

FATİH
Ziyaretçi

BU OTOBÜS MODUNUN YÜKLÜYORUM HATA VERİYOR

BU MOD PROMODS HARİTASIYLA UYUMLUMU?

fatihan
Ziyaretçi

gişelerden geçmezse bariyerno mod var her araç durmadan geçebilir ben öyle yapıyorum

ibrahim
Ziyaretçi

bu mod çalışmıyor hata veriyor nedeni nedir bide kütahyalılar skin i yapabilirmisiniz

asdsadsa
Ziyaretçi

sivastur skini yapsan abim yaa

orhan
Ziyaretçi

iyi güzelde bu ventil sesi çok kötü olmasa daha iyi

emin
Ziyaretçi

mod ve kameralar gerçekten çok güzel olmuş ön göğüs diğer moddeki gibi olsaymış daha gerçekci olurmuş (sadece benim görüşüm)

deniz fırat
Ziyaretçi

admin travego için yapılanlar kullanılabilirmi

deniz fırat
Ziyaretçi

admin N’lur hemen cevap ver 1.9.22’de çalışmasada oyundan atarmı

Efe
Ziyaretçi

Otogar nerede çıkar? Going East TSM 5.4 çalışırmı?

deniz fırat
Ziyaretçi

otogar değil firmalarda çıkar tır firmaları

deniz fırat
Ziyaretçi

lütfen güncelleyin çok büyük silecek sorunu var

burak
Ziyaretçi

beyler hata veriyor nasıl düzelicek biri bana yardımcı olsun…mailden ulaşın gunesburak8@gmail.com

deniz fırat
Ziyaretçi

malesef en başta tır alacaksın tırla galeriye gitmen gerekiyor sonra modifiye etmeden otobüsü etmedes alman gerekiyor kötü tarafı modifiye edilmediği için aynalar ve navigasyon sistemi çalışmıyor

murat
Ziyaretçi

galeriyi nereden bulacağız nasıl gideriz?
oğluma yükledim çok uğraşmadan galeriyi bulup otobüs almak istiyorum

isim yok
Ziyaretçi

man galerisi

burak
Ziyaretçi

kardeşim eline sağlık…
fikir beyan edebilrsem sevinirim

1-silecekleri kamyon değil otobüse çevirirsen
2-ön konsolda biraz değişim sabiltleme retarter ışığı
3-korna kamyon değil bea araç 😀
4-kısaca orjinal travego gibi hissettirsin

ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK DOSTUM…

Erhan
Ziyaretçi

Mod çok güzel ama eksiklikleri yok değil tabiki de. Kapılar açılsa koltuklar biraz daha gerçekçi olsa ön panelle biraz daha uğraşılsa çok daha güzel olacağı aşikar. Birde 3-4 numaralı koltuktan izlemek için ne yapmalıyım bulamadım o açıdan sürmeyi??

deniz fırat
Ziyaretçi

admin plakalar aynımı

ahmet
Ziyaretçi

kardeş mod klasörünme attıktan sonra oyuna girince oyundan atıyor ve durduruluyor hatası veriyor. nedeni ne olabilir.

semih
Ziyaretçi

abi indiriyom indiriyom hata diyo

DERİN
Ziyaretçi

BEN İNDİRDİM OYUNU PACK ÇALIŞTI FAKAT GALERİDEN OTOBÜS ALMAYA GİTTİM AYNI ÇEŞİT FUL TIRLAR VARDI FİYATIDA RENGİDE SEVİYELERİDE AYNI ALDIM BAŞTAKİNİ OTOBÜS HALİNE GELEMDİ NEDEN ? OTOBÜS OLMADI MOD ÇALIŞTIĞI HALDE??

Berkcan
Ziyaretçi

başka bir modun varsa kaldır belki onla çakışıyordur

DERİN
Ziyaretçi

EVET VAR AMA SEVİYE HİELSİ NORMALDE 4 LW LİM OTOBÜS 14LW İSTİYOR BEN OTOBÜS SÜRMEK İÇİN OYNUYOM OYUNUDA OLMADI Bİ TÜRLÜ :s

ismail
Ziyaretçi

tuning shopla çakışır mı

ihsan38
Ziyaretçi

sürüm1.16.2s her şey tmm ama araç travegoya çeviremiyorum

ali58
Ziyaretçi

admin otöbüs hangi galeride

Alperen
Ziyaretçi

Arkadaslar bu mod nasıl yapılıyor bu klasörler var

ahmet
Ziyaretçi

1.18 ile uyumlu çalışan travego yok mu arkadaş ya

GÖKHAN
Ziyaretçi

Arkadaşlar ne yaptıysam modlar çalışmıyor nerde hata yapıyorum bilmiyorum herseyi titizlikle yapıyorum ama olmuyor modları tek tek deniyorum yine olmuyor lütfen yardım edin

alperen
Ziyaretçi

arakadaşlar 1.18 e travego yaparmısınız

mustafa
Ziyaretçi

hacı bide 1.18 e travego yapsanız

murat
Ziyaretçi

otobus logosunun oldugu galerıye gıdıyorum scania tırlar cıkıyo karşıma yardım edebılırmısınız

samet
Ziyaretçi

abi yaptım otobüs man galerisine gidiyom otobüs yok

ilker
Ziyaretçi

bu modun skini varmı sitenizde hangi skini kullanmam gerekli

Fatih
Ziyaretçi

ABİ 1.16 YA Travego yapsanız acil lazzzzzzzzzıııııııımmmm

Ahmet Zafer
Ziyaretçi

abi 1.16.x nedir yani ordaki x ne anlama geliyor

goktan
Ziyaretçi

Ses Çıkmıyor Cok Az Çıkıyor Lütfen Yardım Edermisiniz Lütfen ADMİN LÜTFENNN

utku
Ziyaretçi

abi nereden indiriliyor

sa
Ziyaretçi

sa birader nereye atıcam dosyayı

onur
Ziyaretçi

sa admin 1.19 uyarmı

Umut
Ziyaretçi

Beyler 1.20.1s sürümü ile uyumlu otobüs modu yokmu

Ahmet
Ziyaretçi

Abi 1.16.2 güncellemesi linkini vereblirmisiniz ?

ufuk
Ziyaretçi

1.21 s de çalışırmı

Mustafa
Ziyaretçi

Abi 1.21.1 trevego modu yapınn ? lütfen

furkan
Ziyaretçi

arkadaşlar nerden indiriliyo

efe
Ziyaretçi

Abi Otobüs logosunun olduğu galeriye gidiyorum karşıma scaina tırlar çıkıyo hepsi aynı hemde fiyatları renkleri
seviyeleri

kaan
Ziyaretçi

abi mod iyiymiş

BERKİN ÇAKIR
Ziyaretçi

ABİ KORNA ÇALMIYOR NEDEN ACABA ? YARDIMCI OLURSAN ÇOK ÇOK SEVİNİRİM ŞİMDİDİDEN TEŞEKKÜRLER

onur
Ziyaretçi

beyler yardım edin 1.24 sürümde oynuyorum modu yapınca oyundan atıyor

Yanıtla ETS 2 Türkiye
Ziyaretçi

Abi 1.24 E Uyumlu mu???

tuncer bawer yaman
Ziyaretçi

kardeşim 1.9 da çalışırmı çalışırsa nasıl çalışır