ETS 2 – Opel Vectra Araba Modu

49
ets2_00336-min

ETS 2 Opel Vectra Araba Modu

Açıklama:

Öncelikle herkese Merhaba bugün ilk convertim olan Opel Vectrayı paylaşıyorum…

-ilk convertim olduğu için hatalar ola bilir.

-araç Gta San dan alınmıştır.

-interior var ama biraz (kalitesiz)

-Tüm Galerilerde çıkar.

-Tüm renkler çalışır.

-Skoda üstüne yapılmıştır yani motor sesi v.s skodanın.

-izinsiz editlemek yasaktır.

-ibreler çalışır.

Model:bilinmiyor

Kimler neler demiş?

49 Yorum - "ETS 2 – Opel Vectra Araba Modu"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
mami09332
Ziyaretçi

ilk yorum

zalım
Ziyaretçi

Hemen madalyasını takın çok önemli bir görevi başardı.

MAL ZALIM
Ziyaretçi

SEN YAPABİLDİN Mİ

Batuhan6Yaprak
Ziyaretçi

Adam haklı

Ulaş
Ziyaretçi

otobüs moduda yaparmısın kontur

Safa
Ziyaretçi

Kontur var krdsm skin paketinde var herşey

Emre
Ziyaretçi

abi insignia veya karsan j9 yaparmısınız

sadsa
Ziyaretçi

Tofas artik

QASHQAİ DÜZENLENMELİ
Ziyaretçi

kötü olmuş

hakan
Ziyaretçi

abi honda f6 modu yapın ama her şey orjinal olsun

BENYUSUF
Ziyaretçi

honda civic fb7 kasa yaparmısınız ya kaç aydır bekliyom bi yapmadınız

Ali
Ziyaretçi

geliştirirsen güzel olacaktır güncellemelerini bekliyorum

Game_Truck
Üye

Gta san’dan Toros’da alsanız bi ne güzel olur

ahooo
Ziyaretçi

hüseyin karadana veya trzpro buna bi el atsın 3.2 gts ve 2.0 t motoru olsun

Görkem
Ziyaretçi

sokaklarda lamborgihini huracan geçiyo bazen yapabilirseniz çok mutlu olurum yapamazsanızda canınız sağ olsun

Görkem
Ziyaretçi

+ bide alfa romeo çok kayıyo drift modu olurmu trucka bmwler le yanlarız 😀

selo
Ziyaretçi

daciayı ne zaman yapacaksınız

serdar akala
Ziyaretçi

ARTIK TEMSA MARATONU DA GÖRMEK İSTİYORUZ ETS2 DE EN GÜZELİ OTOBÜS SÜRMESİ

ismail
Ziyaretçi

abi araba igrenç jant ları direksiyonu kötü ve hiç seçenegi yok

ismail
Ziyaretçi

abi opel astra 2006 model çıkarırmısın nolur acil

murat erden
Ziyaretçi

tofaş kartal gelsin

kia sorento
Ziyaretçi

kia sorento yapın

kia sorento
Ziyaretçi

kia sorento gelsin

kia sorento
Ziyaretçi

kia sorento yaparmısınız

modisteyençocuk
Ziyaretçi

abi 2 senedir hep yazıyorum artık fiat fiorino modunu yaparmısınız

Ordulu
Ziyaretçi

Acil v2 gelmesi lazim

faruk
Ziyaretçi

Kia sportage 2013yaparmisiniz

KENAN EKŞİOGLU
Ziyaretçi

amk toyota corolla yapmadanız giti amk sanki dünyayı kurtarın dedik amk

umut
Ziyaretçi

abi peugeot 106

Görkem
Ziyaretçi

bi benim yorumuma yanıt vermedin :'(

gurkan
Ziyaretçi

dosyada şifre var şifre ne şifreyi yazabilirmisin kaptan

Etsci
Ziyaretçi

Bmw m5 f10 modu yaparmısınız.

zaim
Ziyaretçi

o kadarda iyi deiil

Afşin
Ziyaretçi

Arabayı güncelleyin direksiyona amblem gelsin

ESTS24
Ziyaretçi

ELİNİZE SAĞLIK biraz daha düzeltilip direksiyon başta BİR DE RİCA EDİYORUM 2012 OPEL ASTRA H SEDAN ENJOY PLUS YAPAR MISINIZ BU ARACA BENZİYOR

YasinTalha55
Ziyaretçi

abi içini filan düzenleyin güncellemesi gelsin

Furkan
Ziyaretçi

Honda Civic fd6 yaparmısınız
https://www.youtube.com/watch?v=zAatN7pU2hk Bu modu Geliştirerek

yuşa mikail demiryel
Ziyaretçi

abi 1997 model olsaydı iyidi

Furkan
Ziyaretçi

honda cıvıc fd6 yaparmısınız model hazır
bu modu geliştirerek
https://www.youtube.com/watch?v=zAatN7pU2hk Bu modu Geliştirerek

Ali Ateş
Ziyaretçi

kardeşim modun 2. versiyonunu dört gözle beklyiorum başarılarının devamını dilerim

YUNUS
Ziyaretçi
Hüseyin1245
Ziyaretçi

Kenan Altan tebrikler çok başarılı olmuş eline sağlık eğer yapabilirsen Opel Vectra B kasasınıda yapabilirmisin internette hiç bir yerde yok eğer yaparsan çok sevinirim 🙂