ETS 2 – Neoplan Starliner Otobüs Modu + Tourliner Otobüs Paketi

166

ETS 2 – Neoplan Starliner Otobüs Modu + Tourliner Otobüs Paketi

neoplanstarlinerresim1manset

Önemli:

Modun içine “Neoplan Tourliner v3” dahildir. Bu yüzden eski neoplan tourliner dosyalarını silebilirsiniz.

Mod içinden çıkan bütün .scs formatlı dosyaları çalıştırmanız gereklidir. Ayrıca fizik modu kullanıyorsanız kaldırınız. Otobüsün içinde fizik modu vardır

İçindekiler:

– Starliner için özel interior yaptım en azından tourliner interiorını editleyerek uygun hale getirdim. Üst cam, yan cam, ön cam aynalar vs.

– Gerçekçi olsun diye tuşların kaplamalarını orjinalleriyle editledim ve tuşların altına türk bayrağı koydum gerçekçi bi şekilde. (Bi otobüste görmüştüm yapıştırmışlardı küçük küçük Gülümseme)

– Otobüslere renk değiştirme özelliği eklendi

– Direksiyon ve logosu

– GPS ve Sağ ayna kamerası

– Otobüsler için uygun tıstıs sesi [Şu anda en iyi ayarlanan ses bu. Ben ayarladım yoğun düzgünve zamanında tıstıslar]

– Özel fizik modu onuda ben düzenledim. Tıstıs seslerinin zamanlaması için ve otobüs gibi sallanaması için. Sağa solada sallanıyor dönüşlerde. Süspansiyonlar çok iyi

FurkanSevke

neoplanstarlinerresim4

neoplanstarlinerresim3

neoplanstarlinerresim2

 

TOURLİNER

neoplantourlinerv2-resim1
Oyuna Ekleme2: “Mod” klasörüne attıktan sonra oyun profil seçim ekranında “düzenle kısmından” scs dosyalarını seçiniz.

Deneme sürümü: 1.3.1 de denenmiştir.

YAPIMCI : FurkanSevke

Rar şifresi: FurkanSevke

 İNDİR-DOWNLOAD

MEDİAFİRE İNDİR-DOWNLOAD

*****************************************************************************

eurotruck2.com yapımıdır.

———————————————————————————————

ŞABLONLAR

[Resim: lh86g.jpg]

bilgi Resmi Orjinal Boyutunda Görüntülemek İçin Tıkla.

[Resim: lh862.jpg]

Euro Truck Simulator 2 Türkiye www.eurotruck2.com

SimülasyonTÜRK Forum www.simulasyonturk.com/forum

Kimler neler demiş?

166 Yorum - "ETS 2 – Neoplan Starliner Otobüs Modu + Tourliner Otobüs Paketi"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
OzgurUgurlu
Ziyaretçi

Emeğe saygı helal olsun teşekkürler 🙂

hasan
Ziyaretçi

rar şifresi ney kardeşm

Omerhan
Üye

Rar şifresi: FurkanSevke (elle yazınız)
Yukarıda da yazıyor .rar şifresi. Okumayı denerseniz yorum yazmanıza gerek kalmaz.

emre
Ziyaretçi

bu yama 1.1.1 için gecerlimdir

Omerhan
Üye

Hayır 1.1.1 sürümünde çalışmaz.

muhammed
Ziyaretçi

kardeş bende 1.1.1 dim 1.3.1 e dondum sende geç bak

berkay
Ziyaretçi

1.9.22de çalışırmı

ahmet612
Ziyaretçi

Furkan abinin eline sağlık gene döktürmüş allah razı olsun …

kürşat
Ziyaretçi

abi emeğine saglı kta.Ben bunu yükledim ama neaoplan TOURLİNER olarak kalıyo yardım edermisin

muzaffer
Ziyaretçi

ama link ölü 🙁

Mehmet
Ziyaretçi

Evet link ölü.

furkan
Ziyaretçi

öbür link daha var ben yükledim çok fenna

Muharrem
Ziyaretçi

Çok teşekkürler.
Nezamandır “Neoplan Starliner Otobüs Modu” arıyordum.

batuhan
Ziyaretçi

AGA RAR SİFRESİ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

HASAN
Ziyaretçi

FurkanSevke

Müslüm
Ziyaretçi

Furkan baba yaptı yapacağını

Müslüm
Ziyaretçi

Furkan baba yaptı yapacağını

Efecan
Ziyaretçi

Hangi Galeride Bu

demhat
Ziyaretçi

Arkadaş neden sürüm 1.1.1 değil yahu

Omerhan
Üye

Çünkü yeni çıkan tüm modlar 1.3.1 sürümüne uyun yapılıyor.

tuna
Ziyaretçi

niye hep 1.3.1 ya azcık eski sürümlerede çıkarın 1.1.1’gibi

mustafa
Ziyaretçi

yav yeter abi artık şunun 1.1.1 çıkartın çalışmıyo işte

Omerhan
Üye

1.1.1 sürümüne mod çıkmaz bu saatten sonra.
Siz sürüm güncellemelisiniz aksi taktirde eski modları kullanırsınız.

mehmet alphan
Ziyaretçi

bendede oldu ama oynuyorum 15-20 dakka sonra
atıyor

utku
Ziyaretçi

artık 1.24 e mod ypılıyo 1.8.2.5 te bile mod yok

yusuf
Ziyaretçi

şifre ne bee

Grkan
Ziyaretçi

Rar Şifresi:FurkanSevke

yusuf
Ziyaretçi

nasıl açılıyor

ömür
Ziyaretçi

usta bende oyundan attı ya sürüm 1.3.1 nerede yanlıs yapdım acaba baska mod yok sadece bunları attım okadar acil cevap beklıyorum ii çalısmalar..

ahmet
Ziyaretçi

KARDEŞİM İYİ OLMUŞ AMA FİRMA ÇIKMIYO ÜSTÜNDE NAPCAZ

ahmet
Ziyaretçi

karddeşim firma çıkmıyo otobüsün üstünde

yılmaz
Ziyaretçi

hangi araçta çıkıyor

Omerhan
Ziyaretçi

Araç Volvo galerisinde çıkmaktadır.

seyfo
Ziyaretçi

kardeş profil seçim ekranında düzenle kısmı yok bende nasıl yapcam .scs dosyalarını ? 1.1.1 sürümünü kullanıyorum

Ziyaretçi

@seyfo

sürümünüzü 1.3.1 e güncellemelisiniz

seyfo
Ziyaretçi

admin 1.1.3 ü yükledim şimdi hangi sürümü yüklemem gerek ? sürümleri sırasıyla yazar mısın admin bana ? bende ona göre güncelleyeyim oyunu

Nadir
Ziyaretçi

link rahmetli

Omerhan
Ziyaretçi

Dosya TC linki hala çalışmakta.

sait
Ziyaretçi

hangisi üstteki mi alttaki mi

Umutcan
Ziyaretçi

Güncelleme linki verirmisiniz ??

sait
Ziyaretçi

saol ÖMERHAN

Omerhan
Ziyaretçi

Yardımcı olduysam ne mutlu ban 🙂

Omerhan
Ziyaretçi

Yardımcı olduysam ne mutlu bana 🙂

Omerhan
Ziyaretçi

Yardımcı olduysam ne mutlu bana 🙂

Ziyaretçi

Ömerhan bir kere yazsana.. 🙂

seyfo
Ziyaretçi

arkadaşlar euro track simulator 2’nin güncellemelerini sırayla yazar mısınız ona göre indirip güncellerim .

Omerhan
Ziyaretçi

http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php bu linke tıkla ve 179 mb olan dosyayı indir ve kur. SIraya felan gerek kalmaz. Toptan güncellemiş olursun.

seyfo
Ziyaretçi

eyvallah kardeş sağol inşallah olur teşekkür ederim

seyfo
Ziyaretçi

179 mb olan bir kaçtane var hangisini indircem ben onların ?

Omerhan
Ziyaretçi

En üstte 1 tane 179MB olan vardır ona tıkla, indir ve kur.

davut
Ziyaretçi

sagolasın

Barkın
Ziyaretçi

fizik modu nasıl kaldırılıyor yardımcı olurmusunuz

bilal
Ziyaretçi

abi kusura bakma ama neoplan otobüslerin iç kısmını birdha gözden geçir…

bila
Ziyaretçi

abi kusura bakma ama neoplan otobüslerin iç kısmını birdha gözden geçir…

faruk
Ziyaretçi

modu yükledim otobüsün dışı gözükmüyor yardım edin

Omerhan
Ziyaretçi

Başka bir otobüs modu varsa kaldırınız.

naim
Ziyaretçi

ben modları attım fakat otobüsleri bulamıyorum ve volvo galerisi yok ayrıca benim oyunun hangi sürüm olduğunu bilmiyorum ?

melih gökçe
Ziyaretçi

kardeşim ben indirdim oyundan atıyor ne yapacam 1.3.1 kullanıyorum

eren
Ziyaretçi

oyun profil seçim ekranında “düzenle kısmından” scs dosyalarını nerden bulucam

mert
Ziyaretçi

kardeş ben 1.3.1 e güncelledim ama hala durduruldu diyo :S :S :S :S

Omerhan
Ziyaretçi

O zaman modlarınızı kaldırıp deneyin ya da yeni save açın.

talha
Ziyaretçi

ya kardeş ben indiremiyom sayfanın neresinden indirilio???? ömerhan

Omerhan
Üye

Her konunun altında indirme linki diye yazan yere tıklayarak indirebilirsiniz.
LİNK : http://www.mediafire.com/?ydxgzm6dnvhlly5

talha
Ziyaretçi

yaaa verdiğin linke tıkladım da orda nereden indirioz yaaaa???? ben tek orada takılıyom

Omerhan
Üye

Sağ üstte DOWNLOAD (50.18 MB) yazar ona tıkla.

talha
Ziyaretçi

ondan sonra

talha
Ziyaretçi

ömerhan kardesim indirdi ondan sonra sırasıyla bi yazsan bea çok istiyorum ben yaa bu neoplanı

Omerhan
Üye

Oyuna Ekleme: İndirdiğiniz dosyayı rardan çıkarıp “Belgelerim\Euro Truck Simulator 2\mod” klasörüne atmanız yeterlidir.

Oyuna Ekleme2: “Mod” klasörüne attıktan sonra oyun profil seçim ekranında “düzenle kısmından” scs dosyalarını seçiniz.

enes
Ziyaretçi

ömerhan ben indirdim fizik modunu kaldırdım yeni save açtım
volvo galerisinden 6×4 şase alıyom olmuyo kabin ayarlarından bakıyom ordada yok nasıl yapcam ben bunu şimdi

Omerhan
Üye

Mod sorunsuz çalışıyor arkadaşım. Sürümün kaç bu arada ?

miran
Ziyaretçi

kardeş yükledim otobüs çıkıyoo sür dediğimde otobüs sürekli takla atıyor bu neyden olabilir????

Omerhan
Üye

Fizik modu varsa kaldırıp tekrar deneyin.

miran
Ziyaretçi

omer kardeş bütün modları sildim tekrar yükledim bu sefer titreme yapıyor ?

ahmet
Ziyaretçi

hangi tırda çıkıyo

Omerhan
Üye

Volvo galerisinde çıkmaktadır.

ömer
Ziyaretçi

ömerhan ben volvo galerısıne gırdım oyundan att yardımcı ol

Omerhan
Üye

Saveniz bozulmuş yeni bir save açmanız gerekmektedir.

taha
Ziyaretçi

omerhan volvo galerisi yok nasıl açabiilirim ? scania galerisi var bende

İsmini Vermek İstemeyen Ziyaretçi
Ziyaretçi
İsmini Vermek İstemeyen Ziyaretçi

Gezip keşfetmelisin. ? işareti olan yerleri açman lazım bulursun.

Ziegeler
Ziyaretçi

kardes ınsallah öncekı kamıl koc gıbı duz yolda gıderken hasar vermez anı frenlerde hasar vermz

atakan
Ziyaretçi

insaf be admın eski moda niye çıkartmıyosunuz 1.3.1 indiremiyoruz zaten 🙁

Omerhan
Üye

Tüm modlar 1.3.1 için yapılıyor. Bizde paylaşıyoruz. Burada bir şey yapması gerek varsa o da sizin sürüm yükseltmeniz olmalıdır.

atakan
Ziyaretçi

TEK İSTEĞİM Bİ TANEDE 1.1.1 E OTOBÜS YAMASI YAPMANIZ 1 TANEDE YETER FAZLA İSTEMİYORUM

Omerhan
Üye

Sizin sürüm yükseltmeniz gerek. Yeni çıkan tüm modlar 1.3.1 için yapılıyor.

mehmet
Ziyaretçi

hocam acil bi yardım lütfen. bu mod klasörü bende yok her yere baktım bulamıyorum anlamadım nerde bu dosya

Omerhan
Üye

Bu adımları takip ederseniz bulursunuz :
Belgelerim\Euro Truck Simulator 2\mod

utku bertu
Ziyaretçi

usta bu hangi galeride çıkıyor furkan şevke facebookta arkadaş eklermisin https://www.facebook.com/utku.bertu?ref=tn_tnmn

Omerhan
Üye

Azıcık yorumları okusaydınız anlardınız zaten.
Neoplan : Man galerisinde
Starliner : Volvo galerisinde çıkmaktadır.

İSMAİL
Ziyaretçi

slm herkeze ya ben scs seçemiyorum profil seçim ekranı diyorsunuz onu nasıl yapıcam yardım edin lutfen tşk ettim

Omerhan
Üye

Sürümünüzü 1.3.1’e güncellemeniz gerekmektedir.

Omerhan
Üye

Sürümünüzü 1.3.1’e güncellemeniz gerekmektedir.

kadir
Ziyaretçi

nerden indiriliyor

Bilinmez
Ziyaretçi

Admin, sürüm 1.3.1 olmasına rağmen araç Volvo ve Man galerisinde çıkmıyor.

Omerhan
Üye

Modu aktif ettiniz mi ?

alika53
Ziyaretçi

kardeş sağol emek verip yapmışsın.ama dosyaları söylediğin yere attım.oyuna girmedi.oyun hata verdi.senin dosyaları sildim oyuna girdi.senin dosyalarda sorun var.oyun açılmıyor.

Omerhan
Üye

Mod sorunsuz çalışıyor. Çalışmıyorsa sıkıntı sendedir. Başka modlarla çakışma yapabilir.

emre
Ziyaretçi

kardeş neoplan kaplamalar atıyor ama neoplan ortak.scs yi atmıyo

wpDiscuz