ETS 2 Multiplayer 0.1.8 Alpha

31

ETS 2 Multiplayer 0.1.8 Alpha

Euro Truck Simulator 2’nin 1.18 güncellemesi uyumlu ETS2MP modu yayınlandı.

ets2mp-0-1-8

ETS2MP 0.1.8 Özellikleri

  • Emeği geçenler eklendi(giriş penceresinde sol üst köşede)
  • 1.18.1 sürümü için destek getirildi(Yeni Mercedes-Benz Actros destekleniyor)

ETS2MP 0.1.8.1

  • 1.18.1.3 güncellemesi için destek getirildi
  • Log dosyası ile ilgili problemler giderildi
  • Çökmeler düzeltildi

 

ETS2MP 0.1.8.2

  • Sesler düzeltildi

İndirmek için www.ets2mp.com – Hesabınıza giriş yaparak Download kısmından indirebilirsiniz.

 


 

Nasıl kurulur? video anlatım için tıklayın



ETS 2 Türkiye www.eurotruck2.com
SimülasyonTÜRK www.simulasyonturk.com

Kimler neler demiş?

31 Yorum - "ETS 2 Multiplayer 0.1.8 Alpha"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
Ata
Ziyaretçi

kaç gündür bekliyodum sonunda çıktı 😀

melih
Ziyaretçi

bi mercedes konvoyu yapsak abiyaa

gokberk
Ziyaretçi

30 dk sonra oyundayım beyler dolasalım bırlıkte

turgut ışık
Ziyaretçi

ben uzun süredir m.p’e girmiyorum arkadaşlar ,
girmeyiş nedenim malum
oyunda ki bazı ökü.ler
mp de düzelme var mı ?

melih
Ziyaretçi

abi bugun mpye giriyim dedim bi baktım ban yemişim nasıl düzeltilir bu durum

gokhan
Ziyaretçi

arkadaslar multiplayer modunu kurdum. ama oyuna girmiyor steamapidll hatası veriyor çözüm arıyorum

Umut
Ziyaretçi

çok zordur ama Aİ trafiğide yapabilirlerse helal olsun 🙂

Halil Tayfur
Ziyaretçi

ücretsiz oynana bilirmi mp

EMRE
Ziyaretçi

LÜTFEN YARDIM EDİN ETS2MP hesabı oluşturmak için steam kütüphanenizde ETS2 olması gerekir. Eğer varsa, profilinizin herkese açık olup olmadığını kontrol edin. HATASI ALIYORUM OYUNU STEAMDEN ALDI VE PROFİLİM HERKEZE HERŞEYE AÇIK NAPABİLİRİM

Azer
Ziyaretçi

Kardeşim Öncelikle atladığın veya yapmadığın birşey vardır steam profilin herkese açık değildir.
onu düzelttiğin taktirde bu hata gidiyor tekrar steam profil ayarlarından profil düzenle diyip gizlilik ayarlarına gelip profil durumunu herkese açık yapmalısın
daha sonra hepsini kaydet diyip eys2mp hesabını oluşturabilirsin.

melih
Ziyaretçi

abi mp bugun güncellendi ama virüslü dosyası var nasıl olucak

Mustafa
Ziyaretçi

Steam hesabını kabul etmıyor hesabınız varsa yazar mısınız 1 seferliğine

Berkay
Ziyaretçi

ACİL YARDIM STEAMDAN OYUNU KAYDEDERKEN CD KEY SORUNU VERİYOR VARMI BİLDİĞİNİZ KODLAR STEAMA OYUNU KAYDETTİREMİYORUM ACİL YARDIM PLS

Berkay
Ziyaretçi

Abi Multipleyer da Tek Seferlik İş Nasıl Yapılıyor

ahmet
Ziyaretçi

abi bu oyunu nasıl indirebilirm acaba yardım ederseniz memnun olurum…

Mehmet
Ziyaretçi

Abi Nası indircez ya

Yusuf Koç
Ziyaretçi

Merhaba ;

Benim Ets 2 Crckli MP Çalıştırırmı 1.8 sürüm

yusuf
Ziyaretçi

abi ben http://www.ets2mp.com a giriyorum bana f5 e bas diyo

yusuf
Ziyaretçi

o sorunu nasıl halledeceğim

Hakan
Ziyaretçi

Hocam bu mod orjinal oyunlarda mı açılıyor acaba