ETS 2 Mod – VOLVO 9700 için Metro Class Skin

16

ETS 2 Mod – VOLVO 9700 için Metro Class Skin

volvo-9700-metro-skin

Skin Yapımcısı: redworks

Otobüsü indirmek için tıklayınız.

Uyumlu ETS 2 Sürümü: v1.8.2.5

İNDİR-DOWNLOAD

Kimler neler demiş?

16 Yorum - "ETS 2 Mod – VOLVO 9700 için Metro Class Skin"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
tunahan
Ziyaretçi

hangi tır galerisinde çıkıyor ???

ümit
Ziyaretçi

evet hangi?

FERDİ
Ziyaretçi

hangi tır galerisinde çıkıyor

YASİN
Ziyaretçi

Ya kardes ne olur şu gişe sorununa bir çöcüm bulun gişelerde takılıyo acaba bende mi bir hata var lütfen yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

ahmet
Ziyaretçi

kardeşim otobüsün tam ortasına geldiğinde olur ama tabi otobüs gişeler geldiğinde ortaya tam gelmiyo

mert
Ziyaretçi

Yolcu modu var mı?

Bora
Ziyaretçi

1.8.2.5s için geçerli mi?

kRefah
Ziyaretçi

Bu skinmi sadece yoksa otobüsde içindemi otobüs olarak volvo galerisinde gözükmüyorda?

mertk
Ziyaretçi

metro skini nasıl olcak ya yapamıyoruz

hakan
Ziyaretçi

BANA YARDIM EDEBLRMSNİZ BEN HİÇ BİR MODU YAPAMIROM BANA YARDM EDİN LÜTFEN KORNA SESİNİ OTOBSÜ FELAN İNİDREMİYOM

sezgin
Ziyaretçi

ets ye nasıl yükleyebilirim otobüsü

oğulcan
Ziyaretçi

arkadaşlar ben otobüsün gişe problemini çözdüm bunun için otoban ogs modu indirin site si ni vereyim : http://depositfiles.com/files/g7wd8l3k4

http://www.2shared.com/file/zApNtHqu/OTO…_MODS.html

http://tr.rghost.net/42187535

bu 3 ü