ETS 2 Mod – Mercedes-Benz E63 AMG

32

ETS 2 Mod – Mercedes-Benz E63 AMG

Sürülebilir bir araçtır. İnterior vardır.

Mercedes-E63-AMG-2 Mercedes-E63-AMG-3 Mercedes-E63-AMG-4 Mercedes-E63-AMG

Araba Mercedes Galerisinde Çıkmaktadır.
Yapımcı:Sztywniak
Sürüm:1.9.22-1.9.24

İNDİR-DOWNLOAD

Kimler neler demiş?

32 Yorum - "ETS 2 Mod – Mercedes-Benz E63 AMG"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
hasan
Ziyaretçi

direksiyon gözükmüyor yardımcı olurmusunuz

ali
Ziyaretçi

nasıl kurucaz ve nasıl alıcaz ? yardımcı olun

Batuhan
Ziyaretçi

Yukledin modu Belgelerim/EuroTrucksimulator2/mod klasorune at sonra modu etkınleştir işte bu kadar bide mercedes galerisine git ordan satın al. 😀

ugur
Ziyaretçi

nerden yükleniyo bana yardımcı olurmuun

Aslog
Ziyaretçi

ugurcum
yüklediğin modu
başlat/belgeler/euro truck simulator2/mod klasorune at oyuna gir modu etinleştir sonra ise mercedes galerisinden arabayı al

Olmadi
Ziyaretçi

Selamlar
Paylasiminiz icin Cok tesekkur ederim fakat dediginiz gibi yaptim dosyalari mod klasorune attim oyuna girdikten sonra etkinlestirdim malesef mercedes galerisinde cikmadi. oyunum son guncellemeye sahip. Baska ne yapila bilir ?

can
Ziyaretçi

yaaa interior çıktı ama dışı hala tır ben anlamadım nasıl mod ? yardım admin başkan 🙂

yılmaz
Ziyaretçi

S.a orjinal ets2 kullanıyorum.mercedes galerisi yok bende.

Serhat72
Ziyaretçi

O Zaman Majestic Galerisi

çetin
Ziyaretçi

bende var mercedes ama araba yok orda attım modu onayladımda

olmuyo
Ziyaretçi

arkadaşlar ben yaptım belgeler ets2 mod klosörlerine attım ama hala olmuyor ve mercedes yok majestic var ordada araba yok lütfen yardım edin

Murat
Ziyaretçi

Servis Yeri Varya Orda Parçalara Bak Ordadır

TAHA
Ziyaretçi

nerden nasıl etkinleştiryoz

muhammed
Ziyaretçi

amk senin admin oyunu bozdun oç hem çalışmıyo bu siteden indirenin amına koyuyum emi

burak
Ziyaretçi

adından utan lan terbiyesiz

tırtakipçisi
Ziyaretçi

gerizekali aptal bide PEYGAMBER efendimizin adini tasiyosun aptalakilsiz bide kufur ederek ne buluyosunuz aptal bu turk mille ti keşke 4 HALİFE donemi devam etseydi o zaman gorurdunuz kufuru hirsizligi kotu isleri

Talha
Ziyaretçi

bi küfür etmeden konuş neyse arabayı bende bulamadım mercedesin ne büyük galerisinde var ne de küçük galerisinde bi yardım edin lütfen bi de arabayı satın alan arkadaşlar bana tam olarak nereden aldıklarını söyleyebilirlermi (hangi galeri ve hangi şehir)

Talha
Ziyaretçi

size tavsiyem jeep grant rt8 i alın hiç sorun olmuyo

umutcan
Ziyaretçi

aynen

emir
Ziyaretçi

max hız ???? 😀

Efekan Bal
Ziyaretçi

TEKERLEKLERİ NASIL AYARLIYICAM

yigit
Ziyaretçi

bende sadecce readme var .. mod dosyası yok

arda görkem
Ziyaretçi

Bence Gayet Güzel Emeği Geçen Herkesin eline sağlık…

kadir
Ziyaretçi

windovs 8 de olmuyo

Mehmet
Ziyaretçi

editmisin nesin oyun modu kurmuşsun bari adam akıllı bişey yapsan şaşardık resim diye yükledim oyun fesat çıktı. Sorunları yazıyorum :
1= Direksiyon yok
2= Lastik tır lastiğinden büyük
3 = Cam silecekleri dışarda
Buna bir çozüm bulun yaw bu nedir böyle

Ozkanyilmaz
Üye

Mod eski bir moddur. O yüzden çalışmaması normal.

yusuf:)
Ziyaretçi

arkadaşlar kendi kafama göre mod yapıyorum mod yaptım arabada lastikte direksiyonda var mod güzelmiş

vermek istemeyen
Ziyaretçi

Mercedes-Benz E63 AMG modunu 1.24.3s sürümü için yaparmısınz

yasin
Ziyaretçi

1.23 olurmu

mehmetcan
Ziyaretçi

1.22x de çalışırmı

wpDiscuz