ETS 2 Mod – Mercedes-Benz Axor v2.0

34

ETS 2 Mod – Mercedes-Benz Axor v2.0

Modun yapımcısı DANZ v2.0 adlı yeni sürümü yayınladı.

Axor benimde oyunda kullandığım bir araç olduğu için şimdiki sürümü indirip oyuna attım girince bakalım neler değişecek 🙂

Mod hem v1.1.1 hem de v1.1.3 sürümlerinde çalışmaktadır.

Aşağıda çeşitli indirme bağlantıları bulunmaktadır.

MediaFire

Euro Truck Simulator 2 Türkiye www.eurotruck2.com
ETS 2 Forum www.eurotruck2.com/forum

Kimler neler demiş?

34 Yorum - "ETS 2 Mod – Mercedes-Benz Axor v2.0"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
EREN
Ziyaretçi

merhaba ben oyunda mercedes yamasını attığım zaman oyun kasmaya başlıyor ne yapmam gerek ?

kürşad
Ziyaretçi

seçeneklerden görüntüye gir ve düzelene kadar düşür 😀

ahmet
Ziyaretçi

merhabalar ben yamayı oyunun klasörüne attım oyunda bu tırı nasıl alacam.

furkan
Ziyaretçi

katılıyorum yaptım ama tır yok

FLZ
Ziyaretçi

Oyun hata veriyor bu modu atınca.

ömer
Ziyaretçi

Oyunun klasörüne değil belgelerim\Euro Truck Simulator 2\mod un içine atın Sanırım bu tır majestik diye geçiyor.

osi
Ziyaretçi

benim sürüm 1.2.5. çalışırmı yama

Anıl
Ziyaretçi

nerde indireces nolur yardım edin

Ziyaretçi
Kaan
Ziyaretçi

Ben indirdim çok güzel çalışıyo elinize sağlık . 🙂 😀 🙂 süperr

Kamyoncu
Ziyaretçi

Ya sürümleri nerden anlıyoruz 😀 ben bilmiyorum benim ki hangsi 😀

Muhammet
Ziyaretçi

Kardeş oyuna girince profil ekranı geliyorya hani orda altta yazıyo 1.1.1 flan flan

Ybs
Ziyaretçi

“Ya sürümleri nerden anlıyoruz ben bilmiyorum benim ki hangsi”

Kardeş Denetim Masasından program yükle veya kaldıra gel.Ordaki listede Euro Truck Simulator 2’yi bul ve üzerine bir kere tıkla.Altta boyutu ve sürümü firması falan yazıcaktır.Altta sürümü görürsün.

serhat
Ziyaretçi

profil seçme yerine geldiğinde alt tarafta yazıyo

enes
Ziyaretçi

win8 için ne yapmam gwewkir lütfen yardım edin

karaambarüyesi
Ziyaretçi

kamyon sürmek kız sikmekten ei mk

oyuncu
Ziyaretçi

yamayi yaptik tan sonra hangi arabayin terine geliyor?

Omerhan
Üye

Mercedes aracının yerine geçiyor.

Alper
Ziyaretçi

Çok şükür sonunda 1.1.1 için Mercedes modu buldum herkese çok tesekkürler

samet
Ziyaretçi

ALPER LİNKİNİ GÖNDERİRMİSİN ? 🙂

Kaan
Ziyaretçi

kardeşim yukardı link 1.1.1 için geçerli zaten .

batuhan
Ziyaretçi

arkadaslar ya ben yapdım ama galaride bulamadım yardım

bulent
Ziyaretçi

bende

serhat
Ziyaretçi

benim çalışmıyor galeriye girmye çalıştığımda atıyor

kadir
Ziyaretçi

yönetici bana otobüs modu bulup atarmısınız lütfen lazım bana 😀

berkay
Ziyaretçi

tır çok güzel ellerine sağlık kardeş

emirhan
Ziyaretçi

ya ben nasıl indircem yardım edin!

melih
Ziyaretçi

sürümü indirince oyuna attım galeride aradım bulamadım
lütfen yardım et

burak
Ziyaretçi

nasıl yapıcam annlatırmısın

burak
Ziyaretçi

byler bi ses verin lınki açmıyo anamakınaya balanmıyo yaa

geo şahin
Ziyaretçi

nasıl indircem ben bunu

Pro Gamers
Ziyaretçi

Tırı yaptım tamamda içine dışına hiç birşey koyulmuyor kötü olmuş 🙁

wpDiscuz