ETS 2 Mod – Marcopolo G7 LD 1600 6×2 Otobüs

30

ETS 2 Mod – Marcopolo G7 LD 1600 6×2 Otobüs

 

Sürüm: 1.8.2.5
Yapımcı: Darflash FARP, Megaking, Tatoseg, Nene Malo, Cristián Palominos, LinuX, Possatto, Jozz, Junior MoD

OTOBÜS SADECE SCANİA MERCEDES VE VOLVO’ DA CIKAR. KABİN IŞIKLARINI ACMAK İÇİN ‘O’ DUŞUNA BASMANIZ YETERLİ OLACAKDIR.

İNDİR-DOWNLOAD

Kimler neler demiş?

30 Yorum - "ETS 2 Mod – Marcopolo G7 LD 1600 6×2 Otobüs"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
BYcoskun
Ziyaretçi

yolcu modu dahil mi? bi bilgi verebilir misiniz?

bt
Ziyaretçi

ben indirdim ama sadece kullanıyorum yolcuları içinde aracın sadece kullanıyorum bilginiz olsun

doğukan
Ziyaretçi

nerden inior

furkan
Ziyaretçi

Bus Marcopolo G7 1600 LD 6×2 yolcu modu indirsen olur

cüneyt
Ziyaretçi

KARDEŞİM SENDEN RİCA EDİYORUM KAPILARI AÇILAN OTOBÜS YAPARMISIN VEYA SAĞLAM BİR ARABA MODU YAP 2014 MODEL OLSUN

Yasin
Ziyaretçi

YA KARDES ANLADIM UGRAŞMIŞSIN ELLERİNE SAĞLIK AMA BİDE ŞU OTOBÜSLERDE SORUN OLAN GİŞE PROBLEMİNİDE HALLEDSEYDİN KEŞKE !YA TAM KAPTIRMIŞ GİDİYORUM BİDE BAKYIYOM GİŞELERDEN GEÇEMİYORUM LÜTFEN İLGİLENİRSEN SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER…

furkan
Ziyaretçi

Otomatik gişeden geçiş modu indirsen sorun kalmaz

Emre
Ziyaretçi

1.5.2 de Çalışırmı Admin ?

Emre
Ziyaretçi

Admin 1.1.1 den 1.8.2.5 Nasil Gecebilirim ?

semih
Ziyaretçi

abi oyuna damod inniyo sora scs dosyasina nasi cevircez bunu

trackback

[…] Bu konudaki otobüsü indirip kurunuz. Ardından şu an yayınladığımız modu indirip Mod klasörüne atınız. […]

trackback

[…] Bu konudaki otobüsü indirip kurunuz. Ardından şu an yayınladığımız modu indirip Mod klasörüne atınız. […]

trackback

[…] Bu konudaki otobüsü indirip kurunuz. Ardından şu an yayınladığımız modu indirip Mod klasörüne atınız. […]

emre
Ziyaretçi

admin bu 1.4.12 de çaliişirmi

cüneyt
Ziyaretçi

KARDEŞ BU OTOBÜSTEN 1.9.22 UYUMLU YAPARMISIN

deniz fırat
Ziyaretçi

Cüneyt benimde 1.9.22

kaçmaz
Ziyaretçi

hocam profilden etkinleştirdim ama otobüsü nasıl satın alcam orayı çözemedim bi ilgilensen

kaan
Ziyaretçi

admin volvo da yok majesticte yok scainada yok nerde yokki nerde bulabilirim acil cevap lütfeeen admin

ofrf
Ziyaretçi

aynennnnn hiç biyerde yok bune yaaa

emre
Ziyaretçi

admin benim sürümüm 1.10.1 benimkine olurmu?

Mert
Ziyaretçi

benim v.1.8.2.5s bu sürümle çalışır mı Admin

furkan swords
Ziyaretçi

çalışır

kürşad
Ziyaretçi

abiler modu indiriyom moda atıyom oyunu açıyom ets2 çalışmayı durdurdu diyo

deniz fırat
Ziyaretçi

1.9.22 ye de uyuyor mu ?

deniz fırat
Ziyaretçi

Admin hemen cevap isterim

cem
Ziyaretçi

admin indridim modu eline sağlık ama otobüsten bi ses gelio tıkır tıkır

Emir
Ziyaretçi

Admin ben normal çekiciyle de nakliyat yapmak istiyorum ama dorse gözükmüyor sadece dorsenin plakası görünüyor bi çözümü yokmu???

wpDiscuz