ETS 2 Mod – Ford Cargo Kamyon

19

ETS 2 Mod – Ford Cargo Kamyon

ETS-2-Mod---Ford-Cargo-3-Akslı-Kamyon

Deneme Sürümü: 1.9.x ve Üst Sürümler
Yapımcı:byhalil94, byalkan edit: selokaptan
Galeri: Scania
Oyuna Ekleme:İndirdiğiniz modu |Belgelerim\Euro Truck Simulator 2\mod| klasörünün içine atın ve ardından oyuna girdiğinizde düzenle kısmından modunuzu etkinleştirin.

İNDİR-DOWNLOAD

Kimler neler demiş?

19 Yorum - "ETS 2 Mod – Ford Cargo Kamyon"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
Emre
Ziyaretçi

admin kardeş tır görükmüyor ama sürüyorum bi yardım et direksiyoa geçince scania 2 bastıgımda gözükmüyor

ßurak
Ziyaretçi

admin uyan yardıma ihyiyacı olanlar var bn bunu indirdinm yaptım azda önceki indirdiğim şeyler var oyuna giriyom açılıyo sonra oyundan çıkıyo takılıyo tekrar tekrar deniyom olmuyo ne yapabilirim adminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muhammed
Ziyaretçi

Admin Kasaya yazı yazcam şifre istiyor

Murathan
Ziyaretçi

Kardess rar şifree ne

eray
Ziyaretçi

ben tır kamuyon yamasını yaptım hata oldum kulanuyom

umutcan
Ziyaretçi

arkadaşlar hangi galeride çıkıyor

enes
Ziyaretçi

bende 1.15.1 sürüm var çalışır mı ?

YuNuS
Ziyaretçi

1.15.1 de çalışırmı

Mustafa
Ziyaretçi

bendebende euro truck simulator var ona olurmu 2

Mustafa
Ziyaretçi

euro truck sımulator 2 var olurmu

tokmak
Ziyaretçi

nerden indir cez yamayı ya inmiyo

sosyete kaptan
Ziyaretçi

admin bu araç hiçbir şekilde gözkmüyor nasıl bişey bu açıklama yaparmsıın ??

arda
Ziyaretçi

hangi galeride çıkar

Ozkanyilmaz
Üye

Scania galerisinde çıkmaktadır.

birol
Ziyaretçi

beyler tırı gözükmeyenler için şasinin en sonuna yapın birde tekerlerin ayarı yapılmıyo hatalımı admin

Boserp
Ziyaretçi

Abi mercedes trevago modu yap

BurakTunanun1numaralıHayranı
Ziyaretçi
BurakTunanun1numaralıHayranı

gençeler dikkat rar şifresi yoktur varsa tekrar indirin

wpDiscuz