ETS 2 Mercedes-Benz Travego Special Edition Pamukkale Otobüsü

20

ETS 2 Mercedes-Benz Travego Special Edition Pamukkale Otobüsü

Euro Truck Simulator 2’nin yeni Travego modu için Pamukkale Turizm skin çalışması

Tasarımcı: Travego18-Selim

Uyumlu sürüm: 1.21.x

Gerekli mod: Travego 15-17 SHD Special Edition

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

Kimler neler demiş?

20 Yorum - "ETS 2 Mercedes-Benz Travego Special Edition Pamukkale Otobüsü"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
Kazım
Ziyaretçi

oyunda gözükmüyo kardeş dosya scs değil

Arda
Ziyaretçi

Nasıl Yapılacak

EmirAkcaman
Ziyaretçi

arkadaşlar modu direkt olarak yani .zip dosyasını atın etkinleştirin

aas
Ziyaretçi

ayn

Zafer
Ziyaretçi

Arkadaşlar eski istanbul seyahat logolu var bunu etkinleştiriyorum ama değişmiyor lütfen yardım???

BurakKEskin
Ziyaretçi

Bro TOKAT SEYAHAT 1.21.X Yapasan siyah olabilrse güzel olur

emirhna
Ziyaretçi

nasıl indiriyoruz

GENÇ KAPTAN
Ziyaretçi

Ben bi türlü oyuna yükleyemedim bi yardımcı olun arkadaşlar

Görkem
Ziyaretçi

arkadaşlar ben modu zip olarak etkinleştirdim ama oyunda gözükmüyor gözükürse hangi galeriden çıkar yardım edin

mahmut
Ziyaretçi

aynen ya insan açıklama koyar

kobra 04
Ziyaretçi

nasıl indirilio

sefa mert
Ziyaretçi

la nerden iniyo

Mustafa
Ziyaretçi

şu arabanın nasıl indire bileceğimizi biri söylesin lütfeen en çok istediğim ve sevdiğim firma

Ozkanyilmaz
Üye

İlk olarak buradan gerekli olan modu indirin ;

http://www.eurotruck2.com/euro-truck-simulator-2-otobus-mercedes-benz-travego-15-17-shd-special-edition/

Ardından skini buradan indirip mod klasörüne iki dosyayı da atın. (Yukarıda verdiğim otobüs modu ile beraber)

http://sharemods.com/q6k0mymvm00i/Pamukkale_Tur__zm_Travego_17_Special_Edition_2015.zip.html

Ali
Ziyaretçi

1.22.2 de çaışır mı?

Ozkanyilmaz
Üye

Hayır çalışmaz.

mstf
Ziyaretçi

hangi galeriide

Ozkanyilmaz
Üye

Mercedes galerisinden satın alabilirsiniz.

emre
Ziyaretçi

kardeşim packda exe yokki oyuna girelim

ErdemOnur
Üye

Bu oyun değildir. Oyuna eklenen bir moddur. Oyunu Steam üzerinden satın almalısınız.

wpDiscuz