ETS 2 1.16 Bitirilmiş Kayıtlı Oyun Profili

35

ETS 2 1.16 Bitirilmiş Kayıtlı Oyun Profili

Euro Truck Simulator 2 oyununun son sürüme uygun bitirilmiş kayıtlı oyun profilini paylaşıyoruz.

Özellikler :

  • 1.16 sürümü ile uyumludur.
  • Going East DLC’si ile oyuna eklenenler dahil tüm kentler keşfedildi.
  • Tüm çekici galerileri ve işçi bulma kurumları keşfedildi.
  • Profil 44. seviyede.
  • Going East DLC’siyle birlikte gelen kentlerdekiler de dahil tüm garajlar satın alındı.
  • Tüm şoförler alındı.
  • Tüm şoförlerin puanı 10.0 seviyesinde.
  • 2 Milyar €’nun üzerinde bakiye bulunuyor.

Yapımcı : 

 

RAR dosyasının içinde iki tane klasör bulunmaktadır. Birisi Going East DLC’sini kullananların yükleyeceği profil dosyasını içerirken, diğeri Going East DLC’sini kullanmayanların yükleyeceği profil dosyasını içermektedir.

 

 

ETS 2 Türkiye www.eurotruck2.com

SimülasyonTÜRK   www.simulasyonturk.com

Kimler neler demiş?

35 Yorum - "ETS 2 1.16 Bitirilmiş Kayıtlı Oyun Profili"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
Dursun Atagün
Ziyaretçi

Save dosyası steamde banlanmama sebep lur mu

Ets2turkiye
Yönetici

hayır

BREY
Ziyaretçi

Save dosyası Multiplyear için mi yoksa Singleplyear için mi

BREY
Ziyaretçi

Benim Sürümüm 1.15 Uyar mı

deniz fırat
Ziyaretçi

ayrı şey var

Fırat
Ziyaretçi

multiplayerda geçerli olurmu

Görkem
Ziyaretçi

Kardeş çok boş sorular soruyorsunuz şuan kullandığınız save mp de geçerli bu soruyu neden sorup duruyorsunuz hiç mi mantığınız yok .

furkan
Ziyaretçi

ağabeyler ben yaptım anck oyun takılı kalıyor bunun çözümü varmı

melih
Ziyaretçi

Going East DLC’si nedir bi söylermisiniz

deniz fırat
Ziyaretçi

aynen

EuroTruck2 Mods
Ziyaretçi

Kardeşler… Goint East Dlc yani scandavia dlc gibi ise Goint east olmayanı kullanın.

deniz fırat
Ziyaretçi

Admin nasıl etkinleştiriyoruz lütfen acil cevap

Berkcan
Ziyaretçi

bu bir mod değildir sadece oyun profilidir. belgelerim/euro truck simulator2/ profil içine atınız

deniz fırat
Ziyaretçi

mod olmadığını biliyorum

muhammet ali
Ziyaretçi

slm bu save dosyasını ojinal oyunma yapasam steamdan ban yarmiyim

Ets2turkiye
Yönetici

Hayır sorun olmaz.

selman
Ziyaretçi

slm

Ets2turkiye
Yönetici

Selam?

suat
Ziyaretçi

yani bu modu 1.16.2 için denedim oyun yola girmiyor donup masaüstüne gaçiyor acil cvp yazın yada başka bir link verinn

Ets2turkiye
Yönetici

Herhangi bir sorun yok. Başka bir mod neden olabilir.

arda
Ziyaretçi

going esat ne söylermisiniz

Ets2turkiye
Yönetici

Going East bir harita paketidir. Ücretlidir ayrıntılı bilgi için http://www.eurotruck2.com/euro-truck-simulator-2-going-east-dlc/

ferhat
Ziyaretçi

save dosyası %100 calısıyor 1.16.2s sürümünde

Furkan
Ziyaretçi

kardeşim ben yapamadım aynı sürüm bendede var

onur alp gokbulak
Ziyaretçi

abi en sngl oynuyom yok

ENESS
Ziyaretçi

abi ALLAH ne vuradın varsa versin çok saol

EMre
Ziyaretçi

benim sürümüm 1.18.x bir sıkıntı olur mu ? dlc yok

*Lastshot*
Ziyaretçi

EMre onun için başka ayrılmış yer var yani buradan indirirsen sıkıntı olabilir.

EYUP
Ziyaretçi

abi bende ürün anahtarı istiyor

Ets2turkiye
Yönetici

Oyunu satın almalısın

*Lastshot*
Ziyaretçi

Ets2turkiye ben rastglee kod yaptım oldu sonra şaşırdım o zaman sürüm 1.1.1 di sonra yükselttm sürümü
1.27 yaptım 😀

emir
Ziyaretçi

ADMİN ABİ BU PROFİL İSMİNİ NASIL DEĞİŞİYORUZ?

yusuf
Ziyaretçi

1.17 deolur mu

*Lastshot*
Ziyaretçi

yusuf,ayrı yer var kardeş oradan bulabilirsin burada olmayabilir yada olmaz.

ali
Ziyaretçi

1.18 modu warmı ?

wpDiscuz