Efsane Peru Haritası

48
16112559_537459459794321_1196555089866307698_o

 

Oyun sürümü : 1.30.xx
Gerekli DLC’ler : Going East, Scandinavia, Vive la France, İtalya

Yeni şehirler :
1. Impari
2. Suluni

Yapımcılar : Carlos Delgado, Jhon Cristian Charca, Elvis Madariaga

İndirme bağlantısı : https://goo.gl/u9Rwt4

  • : 1.30.x
  • : 1.6
  • : Carlos Delgado, Jhon Cristian Charca, Elvis Madariaga
  • https://goo.gl/u9Rwt4

48 YORUMLAR

  1. sharemods sitesinde download file dediğim zaman bu siteye ulaşılamıyor diye yazı çıkıyor. linkte sıkıntı var sanırım düzeltirseniz sevinirim.

      • Peru haritasının boyutu 1.6 benim oyunun sürümü 1.30 ama neden atiyor anlamadım haritanın boyutu büyük ve yüksek değil atmaması lazım bence modda sıkıntı olmasın ve birde scs oyuna yabancı haritaları güncelleyip eklese daha bi güzel oyun ortaya çıkar bence öylesi daha iyi olur birde türkiye haritasını ve yabancı haritaların hepsini oyuna güncelleyip oyuna eklese daha süper olur bence bunu scs.ye söyleseniz oyuna tüm haritaları ekler bence benden size tavsiyem bu…..))

        • Misal ben peru yu istemiyorum fakat scs geldi oyuna update olarak getirdi ve her hafta 2 3 gb harita modlari oluyor sence bu oyunu alan olur mu gta 5 gibi her ay 3gb update gelirse oyun un anlamı kalmaz çünkü bu oyun internetsiz bir oyun bundan dolayı modemi olmayan vardır illaki mesela ben :d şimdi oyunu guncellemesem oyunu oynayamiycam çünkü steam her girişte güncellemeyi başlatıyor bu sefer crack indircekler bundan dolayı scs nin yapabileceği birşey yok 🙂 umarım anlamissindir

          • Merhaba, Öncelikle Safa Bunu Steam > kütüphane > ets2 üstüne gelip sağ tuş > ayarlar > Güncellemeler >
            Oyunu çalıştırdığımda güncelle
            Arka Plan Güncellemelerini Durdur
            dediğinizde Otomatik güncelleme kapanıyor.

          • Çok saol peki bu win 10 için güncelleme kapatma imkanı var mi ve gta 5 için de aynısını yapabilir miyim her ay 3 4 gb giriyor bana :d

    • Aynen dlcli olmasa daha güzel olur tüm harita modlarını scs oyuna güncelleyip eklese oyun tadından yenmez valla süper bir oyun olur

      • Zaten oyun seçenek sunmuş dlc ler ile misal iskandivanya zaten harita dlc si ondan herkesi kendi zevkine bırakmış ve türkiye haritası dlc istiyor oyuna scs eklese bile dlc istiycek çünkü türkiye asya ve avrupa da bundan dolayı dlc alan almayan olduğu için her harita oyuna gelemez zaten dlc leri de mod yapımcıları yapıyor galiba ıtalya dlc sini promods yapımcısı yapmış diye biliyorum

    • bildiğim kadarıyla harita yeni save istiyor.
      yani oyunda yeni profil oluşmanız gerekiyor.
      kayıtlı oyuna devam ederseniz harita gözümeyebilir.

  2. Gracias pero podrias hacer este mapa para todos los DLC y compatible con ProMods y RusMap Mapa de rutas mortales – Loco de la rueda y este otro mapa esta buenisimo para la version 1.30.x compatible con ProMods y RusMap…New ferry Eldorado 1.6.9 – PJ Indo 2.2

  3. modu kurdum yeni profil açtım oyuna giriyorken hata veriyor kayıtlı dosya yüklenemedi diye hiçbir dosya gözükmüyor mod açılmıyor gerekken dlclere sahibim ne yapmalıyım

  4. bende sadece Going East, Scandinavia dlc leri var italya olmadan oynamam için link falan varmı veya hangi haritaları oyniyim örnek verirseniz sevinirim

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here