American Truck Simulator – Oregon Eyaletinin Portland Şehrinden Görüntüler

0

American Truck Simulator – Oregon Eyaletinin Portland Şehrinden Görüntüler

Yeni blog yazısında Oregon eyaletinin en büyük şehri olan Portland’ın nüfuslu bir bölgenin ve çok önemli bir ulaşım merkezinin çekirdeği olduğuna değiniliyor. Çok sayıda sanayi ve büyük limanlara ev sahipliği yapmakta olan şehir ve eyalet için daha önceki blog yazılarından yola çıkarak bu tür özelliklerin sadece görünüş olarak değil de oyun içi ekonomisine de yansıtılması gerektiğini öğrenmiştik. SCS Software da zaten Oregon projesinin ilk araştırma aşamalarında bunun kolay bir iş olmadığını biliyormuş. Portland şehrinin içinden Willamette Nehri geçmesi nedeniyle “Köprü Şehri/Bridge City” deniliyormuş. Fakat burada SCS takımının birkaç köprü ile başa çıkmak zorunda kalması, arazinin optimizasyonu için topolojiyi yarıya bölerek birçok miktarda yansıtıcı suyla uğraşması gerekmiş. Bu nehir üzerinden geçen köprüler aynı zaman kritik öneme sahip çünkü ulaşım ağının omurgasını oluşturuyormuş. Yani 3D kartı oluşturmak ve zorlamaları için birçok sayıda aday geometrisi bulunuyor. Takım burada Portland’ı ele geçirmek için çok çaba ve zaman harcamış. Kabul edilebilir bir kare oranı elde etmek için için düzeni ve tasarımı optimize etmek gerçekten çok zor olmuş. Tüm bu uğraşların sonucunda açıklamaya göre aldıkları sonuçtan memnunlar ve bir kamyon şoförü tarafından görüldüğünde hedefledikleri doğru izlenimi verebilen bir şehir tasarladıklarına inanıyorlar.

 

Steam

ATS – Oregon DLC ana konusu için buraya tıklayın.

 

SimülasyonTÜRK

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here