Euro Truck Simulator 2 v1.15.1.1 Güncellemesi

162

Euro Truck Simulator 2 v1.15.1.1 Güncellemesi
Retail sürümler için 1.15 güncellemesini indirebilirsiniz. 1.15 tamamlandı.

ets2-1-15-1-guncelleme-kapak

Akşam saatlerinde Euro Truck Simulator 2 için 19 mb boyutunda 1.15.1.1 sürümü yayınlandı. Steam’de 1.15 betasına katılanlara otomatik yüklendi.

 Ardından Retail/Perakende sürümler için güncelleme yayınlandı. Aşağıdan indirebilirsiniz.

Tatil güncellemesi adıyla yayınladıkları 1.15 oyunda birçok düzeltme ve iyileştirmeler yaptı. Ayrıca High Power Cargo Pack DLC’sini satın alanlara küçük bir teşekkür olarak Silindir dorsesi sunuldu.

 

 1.15 güncellemesinin tüm özellikleri burada(lütfen okuyunuz)

http://www.worldoftruckstr.com/euro-truck-simulator-2-v1-15-guncelleme-betasi-sunuldu/

 

SCS Software geçtiğimiz hafta World of Trucks üzerinden bir görev verdi.

SCS Polar Express görev için

http://www.worldoftruckstr.com/euro-truck-simulator-2-tatil-etkinligi-scs-polar-express-gorevi/

Raven Truck Design DLC için

http://www.worldoftruckstr.com/euro-truck-simulator-2-raven-truck-desing-dlc/

 

1.15.1 Güncelleme – Retail Sürümler

Hızlı indirme bağlantıları

En eski sürümler(1.1,1.4,1.5,1.9,1.10,1.11,1.12 vb.) için buradan indirmelisiniz.

Eski sürümlerden 1.15.1 sürümüne geçiş için tıklayın (890 mb) – Patches-Roll

Eski sürümlerden 1.15.1 sürümüne geçiş için tıklayın (890 mb) – Speed Maniacs

Eski sürümlerden 1.15.1 sürümüne geçiş için tıklayın (890 mb) – GamersHell

1.14.2 güncellemesini kullananlar buradan indirecek.

1.14.2’den 1.15.1 sürümüne geçiş için tıklayın( 80 mb) – Patches-Roll

1.14.2’den 1.15.1 sürümüne geçiş için tıklayın( 80 mb) – Speed Maniacs

1.14.2’den 1.15.1 sürümüne geçiş için tıklayın( 80 mb) – GamersHell

 

Torrent

Eski sürümlerden 1.15.1 sürümüne geçiş için tıklayın (890 mb)

1.14.2’den 1.15.1 sürümüne geçiş için tıklayın( 80 mb

 

Direkt sunucudan

Eski sürümlerden 1.15.1 sürümüne geçiş için tıklayın (890 mb)

1.14.2’den 1.15.1 sürümüne geçiş için tıklayın( 80 mb)

Sorun yaşarsanız ziyaret etmeniz gereken resmi site sayfası http://eurotrucksimulator2.com/update.php

 

 

Euro Truck Simulator 2 Türkiye www.eurotruck2.com

SimülasyonTürk www.simulasyonturk.com

162 YORUMLAR

  1. Çok teşekkürler yalnız ben otobüs modunu etkinleştirmeyi bulamadım yani etkinleştrimeden kastım mod klasörü vs değil herşeyi biliyorum sadece otobüsleri göstermem için gereken modu bulamadım…Şimdiye kadar ki bütün yamalar için teşekkür ederim… Bu arada bir avukat olarak 40 yaşında bir insan olarak bu oyunu oynamktan büyük bir keyif almaktayım

    • Profil düzenleme ekranından aktifleştireceksiniz. Sürümünüz kaç? Son sürüm iseniz oyunu açtığınızda profilinizin üzerine gelin Profil Düzenleme butonna basın açılan pencerede sağ kısımda
      fakat bir sorun var indirdiğiniz otobüs modu uyumsuz olabilir bu da oyuunun çökmesine neden olur + otobüsü bulunduğu galeriden almalısınız uygun modifiye parçaları seçerek

      • Profil düzenleme ekrarından olacağını biliyorum sanırım sorumu soramadım sorum şudur ki benim otobüs modlarını kullanabilmek için ayrı bir otobüs modu olan bir paket gibi bişey varmı yani hani bazı oyunlarda ek paket oluyor ya onun gibi bişey eğer yoksa normal bir şekilde oynayabilirm o zaman 1.15.1 indiriyorum şu anda onun öncesindekilerde bir sorun yoktu otobüs modunda sıkıntı yaşıyorum sadece o kadar

  2. Aynı zamanda bir diğer sorum şu olacak TSM ile uyumlu değil diyorsunuz bazı forumlarda bunu nasl anlayacağız peki biraz acemiyim kusura bakmayın ama

      • Merhaba ben bi turlu 1.15.1 surumunu indiremiyorum oyunum tam herseyi yerinde sadece 13 gunluk ban yemistim surum 1.13 R3 deyken simdi 1.15.1 iniyo ama kurulmuyo ban yediyimde 1.13 calisiyodu giriyodum bandasin diyodu ama 1.13 simdi eror veriyo 1.15.1 de kurulmuyo . Rica ederim yardimci olun bu sorunu cozelim .banim ayin 8 i aciliyodu yani coktan acilmistir . Banlik bisey yok bece kesinlikle .herkesi cevapliyonuz banada anlatin .Simdiden tesekkurler.

  3. İİ günler bana Yardım edermisiniz Oyunu İndirdim ve hiö güncellemedim nasıl güncelliğcem ve nasıl Türkiye Haritasını Kurucam Lütfen Yardım Edin

  4. Bu oyunu orjinal aldığımız zaman, oyunun içinden çıkan keyle aktif yaptığımızda, yeni indirilebilir güncellemeler sorunsuz yüklenirmi?? Oyunu güncellediğimiz zaman her zaman key mi istiyor?? Birde steam illa şartmı ?? Çünkü steam için ayrı key satın almak gerekıyor anladığım kadarıyla… Yardımcı olabilirmisiniz…

  5. hacı bu güncellemeyi indirdim ama kuramıyorum sistem izin vermiyo veya virüs programı diyor hepsini ayarladım ama hala aynı 1.14.2.den 1.15.1. indirdim sorun ne olabilir oyun orjinal ama steama da bağlayamıyorum..

      • yaptım oldu ama bu seferde çekici galerisine gidince steam çalışmayı durdurdu hatası verio oyunu c ye taşı program files a birde gizlilik ayarlarıyla oyna güvenlik duvarından oyuna izin ver virüs programını da kapat oluyo kardeşim ama çekici galerisi sorunu ne olabilir acaba

  6. ya ındırdım kurdum güncellemeyı ama hiç bir değişiklik yok yine aynı , herhangı bır galeriye girdiğimde hata verip oyundan atıyor…

  7. S.a arkadaşlar ya kafayı yemek üzereyim oyun 5 dk dolmadan oyundan atıyor steam çalışmayı durdurdu hatası alıyorum bilgisayara format attıktan sonra oldu önce bişey yoktu hay atmaz olaydım ya sürüm en son sürüm ya çaresi yokmudur bunun ya yolda giderken tak donuyor atıyor…

  8. çok güzel güncelledim ama şöyle bir hata oluştu herşey Ets 2 1.51 sürümü fakat sürüm olarak 1.3.1 yazıyor nedenini söylermisiniz :((

  9. [email protected]

    yardım edin lütfen güncellemeyi yüklerken şunu dedi: dosya değiştirilemiyor oyun dosyalarına erişim için yeterli sistem hakkına sahip olduğunuzdan emin olun eğer bir antivirüs programınız varsa güncellemeyi uygularken devre dışı bırakın sorunu çözdükten sonra güncelllemeyi uygulayabilirsiniz diyo dediği her şeyi yaptım ama olmuyor yardım edinn.

  10. Ets2 Bu Oyun Cikti Gunden Beri kar Yamasi Yada Mod”u Bekliyorum Yagmur Artik Fazla Sarmiyor Kar Yamasi Veya Mod”u Yaparsaniz Sevinirim Bekliyorumdaa Haladaha Olmasini Yaparmisin Yapmazmisiniz Cevap Alabilirmiyim Ona Gore Bekliyorum Surumleri Kontrol Ediyorum Kar Modu Geldimi Die Cevap Bekliyorum Tsk 🙂

  11. admin yardımcı olurmusun lütfen!!! oyunda 1.15 güncellemesi yaptım hiç dorse yok hepsi boş, tüm modları devre dışı braktım yine aynı ne yapabilirim

  12. Acil yardım admin. Ben orjinal key satın aldım ! Şimdi herhangi bir kurulum indirsem , kursam oyunu, keyle aktifleştirsem sorun çıkmaz değilmi??? Emin olmak istedim

  13. arkadaşlar yok mu bi yardım edicek olan 1.15.1 güncellemesi yaptım hiç kargo gözükmüyor dorse diye bişey yok tüm modları devredışı bıraktım yine aynı , bir kaç kişidede aynı ama kimse bişey söylemiyor varsa bilen anlayan yardımcı olsun lütfen ..

  14. kardeş bende öyle bi sorun yok sen 1.14.1 den geçiş yapman gerekiyor veya dosyaların eksik yüklenmiştir sen oyunu baştan yüklemey br dene benim aklıma gelen başka birşey yok benim başımada öyle geldi sen oyunu baştan yükle ben baştan yükledim şu an öyle bir sorunum yok

  15. slm arkadaslar bende oyunun orjinali var ve uzun zamandır oyunu oynamıyordum pc den dolayı ve yeni pc yi kurdum ve eski sürümden yenisini direk yükledim ama oynunu oynarken devamlı oyun kapatılıyor sebebi ne olabilir acaba lütfen acil yardım şimdiden teşekkürler..

  16. ya bem kafayı yicem. en az 7-8 kara aynı yerden indirdim.olmadı antivirüste devre dışı bırak dediler. ayne bizzat kendim uyguladım olmadı ya lütfen allah rızası için bana yardım edin

  17. Admin lutfen bi cozum varsa soylermisin, oyuna ilk girdigimde hersey normal gorevleri yapiyorum para kazandiktan sonra tir almak iatoyorum ama galeriye gidince acmiyor steam calisma durdurdu diyor kafayi yiyecem lutfen bi cozum bulursaniz sevinirizzzz….

  18. Abi yardım et lütfen! Oyuna patch 1.15.1 i yüklemeye çalısıyorum. Oyun bulunuamıyor. Oyun doğru yüklenmemiş veya önemli dosyalar eksik. Bu oyunun güncellemesi için (base.scs dosyası bulunan) bir yerde tekrar deneyiniz diyordu. Oyun içine attım olmadı bu suferde steam bilmem ne hatası verdi. Abi lütfen yardım et.

  19. Merhabalar Benim Sorunum Şöyle Ben Şuan 1.14. sürümünü kullanıyorum oyunu steam Üzerinden Satın Aldım fakat 1.15 güncellemsi yaptığım sırada yeterli sistem haklarına sahip olduğunuzdan Emin Olun hatası veriyor Ne Yapabilirim Bu Konuda ?

  20. maalesef kurulmuyor
    hata veriyor ilkinde oyunun bulunduğu dizine atın deneyin dedi attım denedim bu kez de steam versiyonu bu güncellemeyi desteklemiyor diyor (steam nedir bilmiyorum oyun oynamam pek PC oyunlarından anlamam) böyle bi durum var

  21. Herkese selamlar.Abi benim bir sorunum var.Galerilere girince oyundan atiyor.Modlari kaldirdim profil yeniledim ama hala ayni sorun var.YARDIMCI OLUNUZ.

  22. Acıl yardım benım hesabım ets2mp de calısıyor, netten girebiliyorum .Ancak multıplayerı yukledım oyuna giriyorum,maılı mi yazıyorum şifremide yazıyorum , ‘invalid email or password’ uyarısı verıyor

  23. yaa abi ben 1.14.2 den 1.15.1 e geçiş indirdim güncelemiyor hata veriyor dosya değiştirilemiyor diyor oyun dosyalarına erişim için yeterli sistem haklarına sahip olduğunuzdan emin olununz diyor

  24. hocam 1.15 sürümünde galeriye girmek isteyince steam calısmayı durdurdu hatası verıyor . pcnın ozellıklerıde cok ıyı . eksık program ne olabılır ya da nasıl cozeriz bunu ?

  25. selam arkadaşlar oyunu indirdim yeni versiyonu güncelledim ama ürün etkinleştirme anahtarını istiyor 1.15.1 ne yapmam gerekiyor

  26. oyun içinde mod eklememe rağmen garaja girdiğimde oyundan atıyor bu sorunu dile getirean arkadaşa yuymsuz mod vardır ondan atıoyr demişsin bende var olan modları kaldırmama ragmen atıyor hem profilden çıkadım hemde belgelerimde ki mod klasöründen ama garaja giremiiyorum

    • Profiliniz bozulur.
      C:\Users\Kullanıc Adınız\Documents\Euro Truck Simulator 2/ burada sonu .bak ile biten dosyalar vardır. Onlar sizin yedeklerinizdir. Her sürümde profilleriniz yedeklenir. Oradan yükleyerek deneyiniz.

      Mod kullanırken dikkatli olmalısınız.

  27. oyun yukselttım galerıye gırmıyor steam hatası verıyor normal oynarsanda yuk felan alamıyrsun fırmalar gorunmuyor ne yapmak lazım

  28. benim sürüm 1.13 idi sonra 1.14 ü yüklemeye çalıştım 32 bit istedi sorun oluştu güncellemeyi kuramadım sitesinden indirmiştim.Şimdi 1.15 sürümü çıkmış onu yükleyeceğim.Onu yüklersem çalışır mı bi sorun olur mu benim bilgisayar 64 bit windows 7 cevabınızı bekliyorum

  29. kardeşim ets 2 1.15.1 indirdim ve tır satın alma yerine yani graja girince oyundan atıyor hç bir tır alınmıyor neden olabilir cözümü lütfen ..

  30. ben oyunun hastasıyım ama 1.1,1 sürümünden oynuyordum şimdi 1.15 i indiriyorumda oyunum orjinal değil ben anadolu map modu atabilecekmiyim

  31. abi ben 1.15.1 sürümünü yükledim ama etkinleştirmem için ürün anahtarı istiyor ürün anahtarını yaza bilir misin ama 1.15.1 ‘in kini yaz.

  32. Merhaba ben bi turlu 1.15.1 surumunu indiremiyorum oyunum tam herseyi yerinde sadece 13 gunluk ban yemistim surum 1.13 R3 deyken simdi 1.15.1 iniyo ama kurulmuyo ban yediyimde 1.13 calisiyodu giriyodum bandasin diyodu ama 1.13 simdi eror veriyo 1.15.1 de kurulmuyo . Rica ederim yardimci olun bu sorunu cozelim .banim ayin 8 i aciliyodu yani coktan acilmistir . Banlik bisey yok bece kesinlikle .herkesi cevapliyonuz banada anlatin .Simdiden tesekkurler.

  33. s.a ben sürümü indirdim lakin oyunun başka birkopyası veya güncelleme aracı zaten çalışıyor diyor benim indirdiğim sürüm 1.1.1 1.16.2 sürümünü indirdin yardımcı olursanız sevinirim

  34. Dosya değiştirilemiyor. Oyun dosyasına erişim için yeterli haklara sahip olduğunuzdan emin olun. Eğer bir antivirüs programınız varsa, güncellemeyi uygularken devre dışı bırakın. Oyun dosyaları değiştirilemedi. Sorunu çözdükten sonra bu güncellemeyi tekrart uygulayabilirsiniz.

    Bu sorun hakkında daha fazla bilgi C:\Users\admin\AppData\.scs\ets2_patch_00000000558 16A5E.log dosyasında bulunbabilir.” bu hatanın çözümü nedir lütfen yardım edin

CEVAP VER