ETS 2 TruckSimMap v6.0 Çıktı [1.17.x]

43

ETS 2 TruckSimMap v6.0 Çıktı [1.17.x]

Euro Truck Simulator 2 için uzun süredir beklenen TruckSimMap modu v6 olarak 1.17 güncellemesi için yayınlandı.

tsmv6

Bu harita modu Going East ve İskandinavya DLC’si gerektiriyor. Flensburg şehrinde garajınız varsa bu sürümünü aktifleştirmeden önce orayı satınız.

Eski profilinizden devam edebilirsiniz. Yeni oynayacaklar sıfırdan profil oluşturup devam edebilir.

Uyumlu sürüm: 1.17.x[Denenen sürüm 1.18.x]

v6.0 | 15-5-2015 değişiklikleri

  • Tüm hatalar düzeltildi
  • Flensburg kaldırıldı
  • Batı Almanya’nın bazı bölgeleri yeniden inşa edildi
  • 1.17 güncellemesine adapte edildi
  • İskandinavya DLC’sine adapte edildi
  • Performans stabilizasyonu için küçük ayarlamalar yapıldı.

Yapımcı: TruckSimMap Team

Özel teşekkür;

  • GroundMap için SCS Software
  • Sellplan ve Kaarfor yeni şirketleri için 50keda
  • Sadece bu haritada kullanılan prefabrik ve modeller için FLD/TZ
  • İşaretler için Kamaz
  • İşaretler için Reislord
  • Bazı harita modelleri için valera_t
  • Harika harita modelleri için satan19990
  • Fotoğraflar için Königszapfen
  • Yeni araba lisans plakası için 2×2
  • Yeni şirketleri için mAn_Trucker
  • Extreme köprüsü için diverbaer
  • Frankfurt, Tripolis ve Aalborg yeniden inşası için Carinthian

Mod dosyaları;

TSM_Map_6_defs&mat.scs / TSM_Map_6_map.scs / TSM_Map_6_model_01.scs / TSM_Map_6_model_02
TSM_Map_6_model_03.scs / TSM_Map_6_prefab&more.scs

 

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN [reklamlı bağlantı]

Düzeltme dosyası için TIKLAYIN (gerekli)

Kaynak: TSM

TSM ekibine çok teşekkürler!

43 YORUMLAR

  1. Hocam kolay gelsin. Bu modu yükledim açıldı sıkıntı yok ama haritayı açınca tamamını göremiyorum kenarda kalan yerlerin üzerine çekemiyorum

      • Yüklü Modlar: Improved Weather Reload r6
        AI Trafik Paketi by Jazzycat v2.6
        AI Askeri kargo paketi
        Gerçek Firma Logoları Paketi
        Hız limiti kaldırma var ama onu kullanmıyorum oyun içinden kaldırılabiliyomuş artık yeni farkettim

        Hangisi engelliyo olabilir?

        • Birde hocam eğer sizi çok yormayacaksa bir ricam olacak. Bazen videolarınızda filan değişik modlar görüyorum çok hoşuma gidiyor ama hangisi nedir bilmiyoruz şöyle kullanıcılarınız için olmazsa olmaz modlarınızın linklerinin bir arada olduğu bir konu açmanız mümkün mü tek tek arıyoruz bazen iyi olabilecek modları atlıyoruz filan böylelikle belki bizimde oyunumuz daha güzel ve kaliteli olabilir. Böyle bir konu varsa ben göremedim şimdiden kusura bakmayın

        • Tamamını göremiyorsan senin profilinden kaynaklıdır. Bu tür haritalarda sıfırdan profil oluşturmak gerekiyor. Eğer 5. sürümde oynamıyorsanız yeni profil açarak oynayınız + gerçek firm logoları paketi karışıklığa neden olabilir. TSM için JustPlay mod paketi var. Ama şu an yayınlanmadı. Jazzycat modlarını ben de kullanıyorum. Grafik modu da uyumlu olduğu için sıkıntı çıkmaz.
          Benim videolarımda sadece trafik modları var. Onun dışında pek kullanmıyorum. Şu an SweetFX kullanıyorum. Ana sayfada var.
          Ohaha, 50keda gibi kişilerin çekici modları da var. Bunlar ek modifiyeler getiriyor ve araçları düzenliyor.

          • Mod önerileri için teşekkürler gerçekten güzel modları varmış bu iki kişinin. Şimdi tek tek modları kaldıra ekleye denedim sorunu çözdüm Improved Weather Reload r6 modunu kaldırınca düzeldi o desteklemiyo sanırım bu modu. Tekrar teşekkür ederim yardımların için

  2. hocam 1.18 beta da oynuyorum. fakat indirdiğim mod tsm_map_6.7z modu dosyasına attım fakat oyunda mod gözükmüyor. yardımcı olursanız sevinirim.

  3. dediğiniz gibi uyguladım. şuan elimde verdiğiniz linklerden indirdiğim 2 adet mod dosyası var. bunlar; TSM_Map_6.0.1 diğeri ise TSM_Map_6 Hocam bunlar ‘7Z dosyası’ olarak görülüyor ‘scs dosyası’ değil. Hiçbir mod ile oynamıyorum şuan kaldırdım hepsini. sadece bunlar var olmasına rağmen aktifleştirme kısmında çıkmıyor (profil düzenle mod etkinleştirme). indirmem gereken başka birşey mi var yoksa download sıkıntısımı var. sebebini bilemiyorum. yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

  4. Merhaba;

    Size bir sorum olacak ve yardımızıca ihtiyacım var Euro Truck Simulator’un kendi web sitesinden ETS 2 VE DLC PACK aldım fakat son Scandinavia olan versiyıonu Steam üzerinden aldım uyuşur mu oynayabilir miyim? Çok acil cevabınıza ihtiyacım var.

    Teşekkürker

  5. indiriyorum ama 0 kb gözüküyor bütün dosyalar zaten rardan çıkarırken de hata oluyor o yüzden hepsi 0 kb çıkıyor sıkıntı ne ?

  6. Yok en az 6 kere indirdim hepsinde aynı başka bir mod indirdim sıkıntı yok bu mod 706 veya 710mb mı yoksa 2 part toplam 1.4 gb falan da ben mi görmüyorum 2.partı

  7. bi dünya reklamgizlemişsni içne daha ilk 1 dakikada bilgsayarıma aça sapan birsürü proram kurdu linkiniz ve pc e format atmadan düzeltemiyorum ben böle bir saçmaık görmedim

CEVAP VER