ETS 2 Mod – BMW X6 v2 + Yolcu Modu – v1.4.8 Uyumlu

32

ETS 2 Mod – BMW X6 v2 + Yolcu Modu – v1.4.8 Uyumlu

bmwx6-v2-resim1 bmwx6-v2-resim2

Değişiklikler ;

Drift ve Normal sürüş yük taşıma olarak seçeneklerle 2 ye ayrıldı. Yani tamirciden şasi ve motor seçerek modlar arasında geçiş yapılabiliyor.

Tekerleklerin havada durma sorunu çözüldü

1.4.x sürümlerine uyumlu hale getirildi

Özel pmd yapılarak hiçbir şekilde diğer modlarla çakışmayacak şekilde ayalarndı.

Oyunun orjinal tırları hala duruyor

Aracın ağırlığı ayarlandı yavaş kalkma sorunu çözüldü.

Gerçek bir BMW gibi kolay hızlanıp hızlı gidebiliyor.

—————————–

YAPIMCI: FurkanŞevke

Forum konu bağlantısı: http://www.simulasyonturk.com/forum/Konu-ets-2-mod-bmw-x6-v2-yolcu-modu.html

—————————–

İNDİR-DOWNLOAD

Yolcu modunu indirmek için;

İNDİR-DOWNLOAD

SimülasyonTÜRK yapımıdır.

www.simulasyonturk.com www.simulasyonturk.com/forum

32 YORUMLAR

  1. Merhaba. Modu yükledim düzenle bölümünden aktifleştirdim. İveco galerisine gidip herhangi bir tırı yapılandoırmaya giripte BMw parçası seçtiğim zaman oyun donuyor ve yanıt vermiyor. Kullandığım diğer tüm modları kapadım denedim yine olmadı. Yardımcı olursanız sevinirim.

  2. modda bazı hatalar örnek olarak video çektim: http://youtu.be/VA7dzJUFhgw
    1. Yolda durduk yere duvara çarpmış gibi olması
    2. Bırakın drift parçalırını normal bir motor taktığınızda bile (bmw motorları dışındakilerden) inanılmaz kontrolsüz sürekli kayıyor.
    3. Motor sesleri inanılmaz alakasız
    Not: Videoda lullandığın motor yada diğer parçalar (görünümle ilgili parçalar dışında) normal trucklara koyduklarımızdan.

  3. sevgili admin kim ne der bilinmez güzel bi calışma olmuşta bende arka lastikler degişmedi artı aynen arabada tır sesi var yani tam bi araba içerisinde degil bildimiz tır gibi insallah sen daha güzelini yaparsın herseyi yaptımda bir arka lastiklerini degiştiremedim ses ayarı vermekte lazım ama kolay gelsin kardeşim …

  4. merhaba furkan sevke bn oyuna bmw x6 yamasını yapıcamde hemen cevep yolllarsn sewinirim modamı atıcaz biz bunu
    😀 teşk ……

  5. merhaba arkadaşlar ben gene yusuf. sürümünüzü 1.7.0patch yaparsanız bu sıkıntı düzelcektir kendim denedim ama aracı yapılandırırken önce aracın iç kısmını seçimn sora kabinleri vb yapın öle oluyor bunu şahsen denedim

CEVAP VER