ETS 2 – Gerçekçi Süspansiyon ve Fizik Modu v5.0

11

ETS 2 – Gerçekçi Süspansiyon ve Fizik Modu v5.0

1.18 güncelleme uyumlu yeni süspansiyon ve fizik sistemi

 

Uzun bir aradan sonra mod yapmaya yeniden devam devam ediyorum arkadaşlar Açık Ağızlı Gülümseme İlk olarak fizik moduna bir el atıyım dedim ve küçük düzenlemerle fiziği en iyi hale getirdim. Zaten son yamalarda fizik çok düzgün olduğu için pek oynamadım. Yakında yeni modlarla ve eski modları uyarlayaraktan devam edicem inşallah  Süper  Açık Ağızlı Gülümseme
-Fizik üzerinde küçük değişiklikler yapılmıştır.

 

 

Oyuna Ekleme: İlk Önce Modumuzu Oyun Klasöründeki ‘ Mod Klasörüne ‘

Atıyoruz Ardından Oyuna Giriyor ‘ Düzenle ‘ Kısmından Modumuza ‘ Tik ‘ Atıyoruz Ve ‘ Uygula ‘ Diyoruz Modumuz Oldu Hayırlı Olsun ..!
Test Edilen Oyun Sürümü: 1.18.1s
Yapımcı: YiğitE.

Rar Şifresi: Mevcut Değil

 

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

11 YORUMLAR

  1. başka bir link verirmisiniz lütfen indiremiyorum bu siteden bilgisayarcı bi virüs programı kurmuş silinmiyoda ya nolur yardımcı olun

  2. bu modu kullanıyorum yapanın ellerine sağlık ama aktif ettiğim zaman modu araçların yakıt tanklarındaki miktar yarı yarıya düşüyor

CEVAP VER